نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران:

هیچ مدیری اجازه ندارد در حق ایثارگران ترک فعل کند

«موسوی‌مقدم» گفت: هیچ مدیری اجازه ندارد، ترک فعل کند و یا حق ایثارگران را به درستی ادا نکند.
کد خبر: ۶۸۷۶۶۳
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۴ - 29August 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، جلسه شورای فصلی مدیران استان قزوین با حضور حجت‌الاسلام‌ والمسلمین «سید رمضان موسوی‌مقدم» نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران، «سمیه اسمعیلی» مدیرکل و معاونان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین و جمعی از مدیران این نهاد برگزار شد.

در این جلسه، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گزارشی از اقدامات و برنامه‌های انجام شده و مشکلات، چالش‌ها و برنامه‌های پیشنهادی را ارائه کرد.

در ادامه جلسه فوق، نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به مشکلات بیان شده از سوی مدیرکل بنیاد استان قزوین، گفت: برخی از دغدغه‌های مطرح شده طی این جلسه، در سطح کلان به‌زودی با مدیریت جدید سعید اوحدی معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران برطرف خواهد شد.

وی افزود: برخی دیگر از مسایل مطرح شده طی تعامل مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با مسئولان دستگاه‌های اجرایی قابل رفع است لذا باید این تعاملات تقویت شود.

موسوی‌مقدم ضمن قدردانی از زحمات مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین، گفت: طی این مدیریت، اقدامات خوبی انجام شده که قابل تحسین است.

نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران ادامه داد: برخی از مشکلات دیگر هم با اصلاح قوانین و آئین‌نامه‌ها برطرف خواهد شد، که این مهم در آینده انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه عمر مدیریت در نظام جمهوری اسلامی کوتاه است، گفت: هر مدیری باید برنامه‌ای داشته باشد و براساس آن چندین اقدام ارزشمند را با شناسایی ظرفیت‌های موجود استانی در مدیریت خودش انجام دهد تا ماندگار شود.

این مقام مسئول افزود: مدیران بنیاد شهید باید انقلابی عمل کنند و در ادای حق و منافع جامعه ایثارگران هر کاری را انجام دهند.

موسوی‌مقدم با بیان اینکه باید ترک فعل مدیران را جدی گرفت، گفت: هر مدیر استانی در هر موضوعی، ترک فعلی انجام داد باید به مسئولان ستاد بنیاد گزارش دهید تا اقدامات لازم در جهت رفع آن انجام شود.

وی با بیان اینکه هیچ مدیری اجازه ندارد، ترک فعل کند و یا حق ایثارگران را به درستی ادا نکند، افزود: اگر ترک فعل مدیران جدی گرفته شود، طی برخورد با آنها، بسیاری از مشکلات برطرف خواهد شد.

 باید اختیارات به مدیران کل بنیاد استان‌ها تفویض شود

نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: باید اختیارات به مدیران کل بنیاد استان‌ها تفویض شود تا بسیاری از مشکلاتی که امروز وجود دارد و با آن درگیر هستیم، برطرف شود.

این مقام مسئول افزود: بنیاد شهید، یک دستگاه نهادی است، یعنی کارمندی که در این سازمان کار می‌کند زمان و مکان برایش مهم نباشد و در رفع مشکلات جامعه هدف تلاش کند.

وی گفت: کارکنان بنیاد ضمن رعایت سلسله مراتب، با یکدیگر هماهنگ و همدل باشند و با روحیه انقلابی در گره‌گشایی مشکلات جامعه هدف همت کنند تا این قشر معظم از عملکرد این نهاد رضایت داشته باشند.

نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: کارکنان بنیاد اخلاص را در انجام امور خود، اولویت قرار دهند تا هر آنچه انجام می‌دهند ذخیره آخرت‌شان باشد.

در ادامه جلسه یاد شده، هر یک از مدیران بنیاد استان قزوین مسایل و دغدغه‌های جامعه ایثارگران را بیان کرده و راهکارهای رفع آنها را پیشنهاد کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها