مادر شهیدان والامقام «ابوالقاسم و ابوالفتح حسن زهرایی» آسمانی شد

حاجیه خانم زهرا بانو غیاثی مادر شهیدان والامقام «ابوالقاسم و ابوالفتح حسن زهرایی» آسمانی شد.
کد خبر: ۶۸۷۶۷۰
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۵ - 29August 2024

شهیدان والامقام «ابوالقاسم و ابوالفتح حسن زهرایی» آسمانی شدبه گزارش دفاع‌پرس از اصفهان، حاجیه خانم زهرا بانو غیاثی مادر شهیدان والامقام ابوالقاسم و ابوالفتح حسن زهرایی که در طول هشت سال دوران دفاع مقدس و در راه دفاع از ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی دو فرزند خود را تقدیم اسلام کرده بود پس از سال ها مجاهدت در سن 90 سالگی دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست. 

شهید ابوالقاسم حسن زهرایی، سيزدهم فروردين 1343، در شهرستان اصفهان چشم به جهان گشود. دانش آموز دوم متوسطه در رشته تجربی بود. به عنوان بسیجی در جبهه حضور يافت. سيزدهم آذر 1360، در بستان بر اثر اصابت ترکش به شکم شهيد شد.

ابوالفتح حسن زهرایی، بيست و پنجم شهريور 1339، در شهرستان اصفهان چشم به جهان گشود. تا پایان دوره متوسطه در رشته تجربی درس خواند و دیپلم گرفت. به عنوان بسیجی در جبهه حضور يافت. شانزدهم آبان 1361، در موسیان دهلران بر اثر اصابت ترکش به پا توسط نیروهای عراقی شهيد شد.

مزار هر دو شهید والامقام در گلستان شهدای اصفهان واقع می باشد.

«محمد انصاری پور» به سرپرست بنیاد شهید و امورایثارگران استان اصفهان در پیامی درگذشت مادر شهیدان والامقام زهرایی را تسلیت گفت.

خبر غم‌بار و تاسف‌بار در گذشت چهره ماندگار عرصه ایثار و شهادت استان اصفهان، مجاهده عرصه امور خیر و عام المنفعه، مادر شهیدان والامقام «ابوالقاسم و ابوالفتح حسن زهرایی» ، «حاجیه خانم زهرا بانو غیاثی» موجب تاسف و تالم فراوان گردید.

بدین وسیله تسلی اینجانب را به نمایندگی از سوی جامعه معظم و والامقام ایثارگری استان اصفهان پذیرا باشید.

از خداوند منان برای آن عزیز سفر کرده، غفران و رحمت واسعه الهی و برای شما و خانواده محترمتان، صبر و شکیبایی مسئلت می‌نماییم.

انتهای پیام/

 

 

 

 

نظر شما
پربیننده ها