یادواره شهدای کارمند شهرستان لنجان برگزار شد

یادواره شهیدان رجایی و باهنر و ۳۲ شهید کارمند شهرستان لنجان با حضور جمعی از خانواده شهدا برگزار شد.
کد خبر: ۶۸۷۶۷۲
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۶ - 29August 2024

یادواره شهدای کارمند شهرستان لنجان برگزار شدبه گزارش خبرگزاری دفاع‌پرس از اصفهان، مراسم گرامی‌داشت شهیدان محمدعلی رجایی، محمدجواد باهنر و سیدالشهدای خدمت آیت الله سید ابراهیم رئیسی و یادواره شهدای کارمند شهرستان لنجان امروز (پنج‌شنبه) در گلستان شهدای زرین شهر لنجان برگزار شد.

سردار سرتیپ «محتبی فدا» فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) استان اصفهان در این مراسم، اظهار داشت: امام خمینی (ره) مسئله فلسطین را در صدر مسائل اسلام آورد و امروز نتیجه مقاومت و ایستادگی هشت سال دوران دفاع مقدس را در جای جای دنیا شاهد هستیم.

ویذافزود: ما انقلاب اسلامی را به تمام جهان صادر کردیم و گستره جبهه مقاومت در منطقه افتخاری است که به برکت ایستادگی و خون شهداء درهشت سال دفاع مقدس به دست آمده است.

سردار  فدا گفت: شهدا مظهر وحدت، انسجام ملی و عزت کشور هستند و شهدای ما با رشادت و مردانگی الگو و سر مشق جبهه‌های مقاومت شدند.

در دوران دفاع مقدس بیش از ۱۲ هزار رزمنده از شهرستان لنجان عازم جبهه‌های حق علیه باطل شدند و این شهرستان بیش از ۷۵۰ شهید و ۲ هزار و ۳۰۰ جانباز و آزاده و همچنین ۳۲ شهید کارمند تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار