جزئیات تازه از حمله پهپادی حزب‌الله به پایگاه گلیلوت

منابع موثق جزئیات تازه‌ای از عملیات «یوم الاربعین» حزب‌الله در حمله پهپادی به پایگاه «گلیلوت» مقر یگان ۸۲۰۰ رژیم صهیونیستی فاش کردند.
کد خبر: ۶۸۷۶۸۸
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۹ - 29August 2024

 به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، در عملیات «یوم الاربعین» حداقل ۶ پهپاد با موفقیت کامل توانستند سامانه‌های پدافندی اسرائیل را رد کرده و به با دقت به پایگاه «گلیلوت» اصابت کنند. 

جزئیات تازه از حمله پهپادی حزب‌الله به پایگاه گلیلوت

طبق این گزارش، اشغالگران خود به موفقیت عملیات حزب‌الله و هدف‌گیری دقیق یگان ۸۲۰۰ در داخل این پایگاه اذعان کرده‌اند.

 این منابع همچنین خبر دادند که پس از اصابت پهپاد‌های حزب‌الله، نیرو‌های امنیتی اسرائیلی یک حلقه امنیتی شدید در اطراف پایگاه «گلیلوت» و در شعاع چندین کیلومتری آن تشکیل دادند. همچنین حصار شدید امنیتی چندین ساعت ادامه داشت و نزدیک شدن به گلیوت و اطراف آن چه برای افراد نظامی و غیر نظامی ممنوع بود.

منابع آگاه همچنین تأکید کردند که عملیات «یوم الاربعین» بدون هیچ تردیدی برای حزب الله علیرغم بایکوت کامل رژیم اشغالگر موفقیت‌آمیز بود.

حزب‌الله لبنان سحرگاه روز یکشنبه (چهار شهریور) در پاسخ به شهادت «فؤاد شکر» فرمانده ارشد این جنبش مواضع ارتش رژیم صهیونیستی در شمال و مرکز فلسطین اشغالی را هدف حمله گسترده قرار داد که پایگاه «گلیلوت» مقر یگان ۸۲۰۰ اصلی‌ترین هدف این عملیات بود.

یگان ۸۲۰۰ به‌عنوان بزرگ‌ترین واحد اطلاعات نظامی رژیم صهیونیستی در نظر گرفته می‌شود و به واحد اطلاعاتی ارتش این رژیم (امان) تعلق دارد.

این یگان اقدام به جمع‌آوری و پردازش اطلاعات و ارائه آن به کارشناس‌ها و متخصصان نظامی و دیگر آژانس‌های جاسوسی و اطلاعاتی رژیم صهیونیستی از جمله موساد می‌کند.

در این راستا سید حسن نصرالله در سخنرانی روز یکشنبه خود در خصوص حمله به این پایگاه گفت: اگر نتیجه برای ما رضایت‌بخش باشد و هدف مطلوب را محقق ساخته باشد، ما اینگونه در نظر خواهیم گرفت که عملیات پاسخ، پایان یافته است.

انتهای پیام/۹۵۵

نظر شما
پربیننده ها