گسترش کشتار فلسطینیان توسط رژیم صهیونیستی

حمله رژیم صهیونیستی به کرانه باختری در شرایطی انجام شده که شکست و ناکامی ارتش اشغالگر و کودک‌کش این رژیم در جنگ غزه، موجب شده تا سرنوشت دیگری جز ناکامی را نتوان برای تل‌آویو درنظر گرفت.
کد خبر: ۶۸۷۶۹۷
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۳:۱۳ - 30August 2024

گروه بین‌الملل دفاع‌پرس: در شرایطی وارد سومین روز حمله نظامی گسترده رژیم صهیونیستی به کرانه باختری شدیم که نتیجه ۱۱ ماه جنگ غزه و ناکامی این رژیم اشغالگر و نامشروع در دستیابی به اهداف و برنامه‌های خود در آن، نشان می‌دهد که تنها سرنوشتی که برای لشکرکشی این رژیم به کرانه باختری می‌توان متصور بود، شکست و ناکامی است.

گسترش کشتار فلسطینیان توسط رژیم صهیونیستی

حمله گسترده نظامی ارتش اشغالگر و کودک‌کش رژیم صهیونیستی به غزه و ورود به یازدهمین ماه آن، سپس دور جدیدی از حملات و تعرضات صهیونیست‌ها به قدس اشغالی و حالا هم حمله گسترده و تمام‌عیار ارتش این رژیم به کرانه باختری در شرایطی انجام شده است که مجموع این اقدامات به روشنی نشان می‌دهد که تل‌آویو برای تجاوز و کشتار فلسطینیان نیاز به هیچ دلیل روشنی ندارد.

تحولات یازده ماه اخیر نوار غزه و به دنبال آن تحمیل جنگی نابرابر و خونین به مردم غیرنظامی و بی‌دفاع آن که تا امروز بیش از ۴۱ هزار شهید و بالغ بر ۹۱ هزار مجروح برجای گذاشته است سند معتبر و مدرکی غیرقابل انکار مبنی بر ماهیت متجاوز و نسل‌کش رژیم صهیونیستی است.

بر همین اساس، اگر سلسله حملات و تجاوزات رژیم صهیونیستی به فلسطینیان و نقاط مختلف سرزمین فلسطین اشغالی را مورد توجه و بررسی قرار بدهیم درمی‌یابیم که این رژیم اشغالگر و نامشروع، روندی واقعی را مبتنی بر حمایت و پشتیبانی آمریکا برای ترسیم صحنه جدیدی در فلسطین کلید زده و قدم به قدم درحال طراحی، برنامه‌ریزی و دستیابی به آن است.

این روند واقعی برای ترسیم صحنه‌ای جدید در فلسطین، طرح و برنامه این رژیم برای گسترش دامنه کشتار و جنایات خود علیه شهروندان فلسطینی است. شاهد ماجرا هم حمله نظامیان صهیونیست به شهر‌ها و اردوگاه‌های فلسطینی‌نشین در شمال کرانه باختری است. حملاتی که موجب شده تا شاهد تخیب وحشیانه زیرساخت‌های شهری و خدماتی و حتی ورود مسلحانه و خشونت‌آمیز به مراکز درمانی و بیمارستانی، در تداوم نسل‌کشی در نوار غزه است.

اما کیست که نداد تشدید حملات و تجاوزات نظامی رژیم صهیونیستی به کرانه باختری، آن هم بعد از یازده ماه جنگ غزه از یک طرف، افزایش قابل توجه و چشمگیر اقدامات تحریک‌آمیز در قدس اشغالی توسط برخی از سران و مقامات این رژیم با همراهی شهرک‌نشینان صهیونیست از طرف دیگر به روشنی بیانگر طرح‌ها، برنامه‌ها و اقدامات شوم و متجاوزانه این رژیم برای ملت فلسطین است.

این در حالی است که همانگونه که ملت فلسطین و گروه حماس در طول یازده ماه گذشته به خوبی و با شایستگی نشان دادند که تا آخرین قطره خون خود با قدرت هرچه تمام در برابر ماشین جنگی و متجاوز صهیونیستی مقاومت و ایستادگی کردند، در صورت تداوم و گسترش حملات عناصر صهیونیست به کرانه باختری با مقاومت و ایستادگی قوی و مثال‌زدنی مقاومت و مردم فلسطین روبرو می‌شوند.

البته بر تمامی نهاد‌ها و سازمان‌های بین‌المللی و جهانی به خصوص شورای امنیت سازمان ملل متحد واجب است تا دیر نشده و کرانه باختری به سرنوشت نوار غزه دچار نشده در برابر تجاوزات و لشکرشی‌های رژیم صهیونیستی اقدام عملی و قاطعی را انجام داده و در چارچوب مسئولیت‌های ذاتی و حقیقی خود مانع از کشتار و نسل‌کشی بیشتر مردم فلسطین شوند.

در پایان باید گفت حمله نظامی و لشکرکشی اخیر رژیم صهیونیستی به کرانه باختری از آنجایی ناشی می‌شود که نهاد‌ها و سازمان‌های بین المللی و جهانی بیش از ۱۱ ماه است در برابر کشتار و نسلکشی مردم غزه سکوت اختیار کرده و هیچ اقدام عملی و قاطعی را علیه این رژیم نژادپرست و کودک‌کش انجام نمی‌دهند. چراکه اگر شاهد اقدام مفید و موثری به سود مردم غزه و علیه رژیم صهیونیستی بودیم، شاید ارتش اشغالگر صهیونیستی امروز جرات نمی‎کرد کرانه باختری را بعد از نوار غزه هدف حملات خود قرار بدهد.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها