فرمانده کل سپاه پاسداران طی پیامی درگذشت مادر شهیدان حاجی شاه را تسلیت گفت

فرمانده کل سپاه پاسداران طی پیامی درگذشت حاجیه خانم طاهره نیکویان مادر بزرگوار شهیدان گرانقدر شهناز، محمد حسین و ناصر حاجی شاه را تسلیت گفت.
کد خبر: ۶۸۷۶۹۸
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۱:۱۳ - 30August 2024

به گزارش دفاع پرس، سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران طی پیامی درگذشت حاجیه خانم طاهره نیکویان مادر بزرگوار شهیدان گرانقدر شهناز، محمد حسین و ناصر حاجی شاه را تسلیت گفت که متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

با نهایت تأسف و تأثر اطلاع یافتیم «حاجیه خانم طاهره نیکویان»، مادر بزرگوار شهیدان گرانقدر شهناز، محمد حسین و ناصر حاجی شاه دار فانی را وداع گفت و به دردانه‌های شهیدش ملحق شد.

 

رجاء واثق داریم که تربیت فرزندانی برومند چون شهیدان شهناز، محمد حسین و ناصر حاجی شاه در دامن پاک این بانوی مؤمنه، صبور و فداکار او را در اجر فراوان مجاهدت‌های فرزندانش سهیم و متنعم خواهد نمود.

 

امروز نه تنها مردم قهرمان و حق شناس خرمشهر که آحاد ملت بزرگ ایران قدردان فداکاری های خانواده شهیدپرور حاجی شاه و عموم شهدای والامقام ایران اسلامی هستند و هیچگاه مجاهدت‌های آنان را فراموش نخواهند کرد.

 

شهیده شهناز حاجی شاه از اولین شهدای شاخص مقاومت خرمشهر است که در کنار برادران شهیدش ترجمان عملی آیات الهی در عصر خمینی کبیر شدند و به تاسی و پیروی از سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام در دفاع از خرمشهر عزیز مقاومت کردند و خون پاکشان را نثار اسلام عزیز کردند.

 

اینجانب با ادای احترام به مقام این مادر بزرگوار سه شهید والامقام، این ضایعه بزرگ را به ملت شریف ایران، مردم ولایتمدار خوزستان و خرمشهر عزیز، بیت معزز شهیدان حاجی شاه و دیگر وابستگان به ایشان تسلیت گفته و از درگاه خداوند رحمان و رحیم برای این مادر صبور، علو درجات و بهشت برین و برای بازماندگان صبر و اجر و سلامتی مسألت می‌نماید.

 

امید است در ایام حزن و اندوه آل الله، روح پاک و مطهر ایشان در جوار فرزندان شهیدش، سر سفره ائمه طاهرین (علیهم السلام) مهمان و متنعم گردد.

 

سرلشکر پاسدار حسین سلامی 

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

برچسب ها: فرمانده کل سپاه
نظر شما
پربیننده ها