رییس سازمان عقیدتی و سیاسی نیروی دریایی ارتش مطرح کرد؛

تدوین برنامه راهبردی تربیتی و ورزشی در نیروی دریایی ارتش

حجت الاسلام صنعت‌پور گفت: ورزش نمادی از توجه به سلامت جسمی، نمادهای ارزشی و غیره است و ارزش در این است که کسی در کنار تربیت جسمانی به مسائل دینی و تربیتی توجه کند.
کد خبر: ۶۸۷۷۲۴
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۶ - 30August 2024

به گزارش گروه دفاعی و امنیتی دفاع‌پرس، حجت الاسلام «حسین صنعت‌پور» رییس سازمان عقیدتی و سیاسی نیروی دریایی ارتش امروز در اختتامیه جشنواره ارزشی و ورزشی ویژه پسران نیروی دریایی با گرامیداشت شهدای هفته دولت و شهدای خدمت و انقلاب اسلامی اظهار داشت: امنیت، آبادانی و عزت، سرافرازی خود را مدیون ایثارگری ایثارگران و خانواده‌های معظم شهدا هستیم که به ارواح مطهر آنان سلام می‌رسانیم.

برنامه راهبردی تربیتی و ورزشی در نیروی دریایی تدوین شد

وی با تقدیر از زحمات و تلاش فرماندهان، رؤسا و مدیران تربیت بدنی برای رقم زدن این بستر و جشنواره تقدیر کرد و بیان داشت: نیروی دریایی با توجه به ماهیت کار خود نوآوری‌های در حوزه‌های مختلف مأموریتی دارد.

این مسئول با اظهار اینکه در حوزه‌های فرهنگی تلاش کردیم ایستایی و توقف نداشته باشیم، گفت: کارهای کلیدی، راهبردی و نوآوری‌هایی در بخش فرهنگی صورت گرفته است و در دانشگاه دریایی قبل برای دانشجویان دانشگاه، برنامه راهبردی و تربیتی تدوین کردیم تا به مباحث تربیتی توجه شود و جشنواره فرهنگی، قرآنی و تربیتی را برگزار کردیم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی دریایی ارتش از ورزش به عنوان ارزش یاد کرد و گفت: ورزش نمادی از توجه به سلامت جسمی، نمادهای ارزشی و غیره است و ارزش در این است که کسی در کنار تربیت جسمانی به مسائل دینی و تربیتی توجه کند.

وی آموزش شنا، تیراندازی و سوارکاری در آموزه‌های دینی ما آمده است، تربیت قرآنی و دینی را از دیگر سفارش‌ها ذکر کرد و متذکر شد: ما باید بتوانیم با همکاری بخش‌های مختلف دیواری که بین اماکن ورزشی و مذهبی است را برداریم و نیروی توانسته این جشنواره را برای همسران و فرزندان دختر برگزار کند و در دو مرحله حدود ۷۰۰ نفر شرکت کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها