۲۰ شهید در دومین روز جنایات رژیم اشغالگر در کرانه باختری

در ادامه دومین روز و بزرگترین عملیات نظامی رژیم صهیونیستی در کرانه باختری رود اردن از سال ۲۰۰۲، بیش از ۲۰ فلسطینی شهید شدند.
کد خبر: ۶۸۷۷۳۰
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۹ - 30August 2024

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، در ادامه حملات هوایی ارتش رژیم اشغالگر به نوار غزه از بامداد روز پنجشنبه که به بمباران شدید خانه‌ها در شهر غزه، اردوگاه‌های الشاطی، النصیرات و شهر دیرالبلح در مرکز نوار غزه متمرکز بوده است، دست کم ۵۴ فلسطینی شهید شدند.

۲۰ شهید در دومین روز جنایات رژیم اشغالگر در کرانه باختری

رژیم صهیونیستی در عملیات نظامی در شمال کرانه باختری، فرمانده گردان طولکرم و شماری از نیرو‌های مقاومت را در طولکرم و جنین به شهادت رساند؛ اما کارشناسان بر این باورند که این عمل، صرفا شعله‌های آتش را در دل نسل‌های آینده روشن می‌کند و رژیم صهیونیستی در آینده با مقاومت بیشتری مواجه خواهد شد.

درگیری سخت بین گردان‌های شهدای الاقصی و نظامیان صهیونیست در شرق جنین
در حالی که درگیری‌های سختی بین گردان‌های شهدای الاقصی و نظامیان صهیونیست در شرق شهر جنین روی داده است، نظامیان صهیونیست، تخریب بخش‌هایی از مسجدی در این منطقه را آغاز کردند. 

به گزارش شبکه تلویزیونی المیادین، رژیم اشغالگر در ادامه عملیات تجاوزگرانه خود در کرانه باختری اشغالی، تخریب بخش‌هایی از مسجد خالد بن الولید در بخش شرقی شهر جنین را آغاز کرد. گردان‌های شهدای الاقصی در این شهر از درگیری‌های سخت نیرو‌های خود در میدان نبرد با نظامیان اشغالگر خبر داد که در محور شرق جنین مستقر شده اند. گردان‌های شهدای الاقصی از استفاده از مسلسل و بمب در این درگیری‌ها خبر داد و اضافه کرد: شماری از نظامیان رژیم اشغالگر در این حمله مجروح شدند.

پرواز گسترده پهپاد‌های جاسوسی رژیم صهیونیستی درآسمان جنین
مرکز رسانه‌ای فلسطین با پخش تصاویری از پرواز گسترده پهپاد‌های جاسوسی و تصویربرداری رژیم اشغالگر بر فراز اردوگاه جنین خبرداد.

بازداشت یک جوان فلسطینی در نابلس
کانال تلگرامی فلسطین الان تصاویری از بازداشت یک جوان فلسطینی در نابلس منتشر کرد. 

اشغالگران پس از یورش به منزل اسید لباده، جوان فلسطینی، وی را بازداشت کردند.

بمباران یک خودرو در جنین ازسوی اشغالگران
کانال تلگرامی الرساله با پخش تصاویری از هدف قرار دادن یک خودرو در شهرک الزبابده در جنوب جنین ازسوی پهپاد اشغالگران خبرداد.

حمله نظامیان صهیونیست به منطقه‌ی در نابلس
کانال تلگرام فلسطین آنلاین تصاویری از یورش نیرو‌های رژیم قدس به منطقه الضاحیه در شهر نابلس منتشر کرد.

در ادامه دومین روز و بزرگترین عملیات نظامی ارتش اسرائیل در کرانه باختری رود اردن از سال ۲۰۰۲، بیش از ۲۰ فلسطینی شهید شدند.

در تحولی دیگر و با وجود مخالفت یوآو گالانت وزیر جنگ رژیم صهیونیستی، کابینه امنیتی این رژیم با ادامه حضور نظامیان اشغالگر در محور فیلادلیفا در جنوب نوار غزه موافقت کرد.

منابع خبری گزارش دادند که ۴ رزمندۀ گروه‌های مقاومت فلسطین در حملۀ هوایی رژیم صهیونیستی به یک خودرو در شهرک «الزبابده» واقع در جنوب شهر «جنین» در کرانه باختری به شهادت رسیدند و اشغالگران پیکر شهدا را نیز بعد از بمباران این خودرو، ربودند.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار