نماینده ولی فقیه در استان مرکزی:

افزایش تولید، رفع قطعی تورم است

دری نجف آبادی گفت: افزایش تولید، رفع قطعی تورم است و با اهمیت به مبحث تولید، کشور آباد می‌شود.
کد خبر: ۶۸۷۷۵۹
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۲ - 30August 2024

افزایش تولید، رفع قطعی تورم استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اراک، آیت‌الله دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی امروز در خطبه‌های نماز جمعه در مصلی بیت المقدس اظهار داشت:  افزایش تولید، رفع قطعی تورم است و با اهمیت به مبحث تولید، کشور آباد می‌شود و ادارات و کارخانجات راندمان را بالا ببرند و در این مهم فرهنگ‌سازی بشود.

وی در ادامه با اشاره به هفته پدافند هوایی افزود: سیستم رادار در امنیت کشور دارای اهمیت است و در زمان جنگ در این زمینه پدافند هوایی کشور با کمبود و مشکل مواجه بود، اما اکنون در صنعت نظامی، کشور به تجهیزات مدرن مجهز شده است.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی عنوان کرد: مهمترین مسئولیت در امنیت هوایی کشور، پدافند هوایی است که برای مجهز شدن به این صنعت با کمک شرکت‌های دانش بنیان، هزینه‌های زیادی صرف و موفقیت‌های بزرگ حاصل شده است.

وی ادامه داد: ایران اسلامی باید در مقابل دشمنان، قدرتمند و به آخرین فناوری‌های نظامی مجهز باشد و مجلس و دولت برای داشتن قدرت در این صنعت، همکاری و کمک فعال داشته باشند.

امام جمعه اراک خاطرنشان کرد: اگر انتقام از رژیم صهیونیستی و آمریکا نگیریم دشمنان گستاخ‌تر خواهند شد، بنابراین با سیلی محکم باید دشمنان را ادب کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار