شهادت بیش از ۱۵۰ کودک در حملات رژیم صهیونیستی به کرانه باختری

کمیسر آژانس آنروا وابسته به سازمان ملل اعلام کرد که طبق گزارش‌های یونیسف از آغاز جنگ علیه غزه در هفتم اکتبر گذشته تاکنون بیش از ۱۵۰ کودک فلسطینی در حملات ارتش رژیم صهیونیستی به کرانه باختری به شهادت رسیدند.
کد خبر: ۶۸۷۷۶۲
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۲ - 30August 2024

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، به نقل از الجزیره، کمیسر آژانس آنروا وابسته به سازمان ملل اعلام کرد که طبق گزارش‌های یونیسف از آغاز جنگ علیه غزه در هفتم اکتبر گذشته تاکنون بیش از ۱۵۰ کودک فلسطینی در حملات ارتش رژیم صهیونیستی به کرانه باختری به شهادت رسیدند.

شهادت بیش از ۱۵۰ کودک در حملات رژیم صهیونیستی به کرانه باختری

کمیسر آنروا تاکید کرد: به سبب حمله نظامی رژیم صهیونیستی به کرانه باختری، مجبور به توقف خدمات رسانی خود به بسیاری از اردوگاه‌های فلسطینی در این منطقه شدیم.

از سوی دیگر وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که شمار شهدای حمله نظامی رژیم صهیونیستی به کرانه باختری طی دو روز گذشته به ۱۹ نفر افزایش یافته است.

تاکنون ده‌ها نفر دیگر در حملات دو روزه اشغالگران اسرائیلی به کرانه باختری زخمی شدند.

ازسوی دیگر عبدالرحمن شدید از رهبران جنبش مقاومت اسلامی حماس اعلام کرد که سه نفر از مبارزان و فرماندهان گردان‌های قسام در درگیری‌ها با دشمن صهیونیستی در جنین به شهادت رسیدند.

وی افزود: پس از شکست همه گزینه‌های پیش رو، گزینه‌ای جز مقاومت و مبارزه با دشمن اشغالگر صهیونیستی نداریم. شهادت مبارزان و فرماندهان قسام هرگز موجب ضعف مقاومت نخواهد شد بلکه ما عملیات‌های خود را شدت خواهیم بخشید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار