یک روزنامه صهیونیست فاش کرد؛

جزئیاتی از نشست امنیتی کابینه تل‌آویو در خصوص مذاکرات آتش‌بس

یک روزنامه صهیونیستی جزئیات عالی‌ترین نشست امنیتی سران تل‌آویو در خصوص گذرگاه فیلادلفیا و مذاکرات آتش‌بس را فاش کرد.
کد خبر: ۶۸۷۷۶۵
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۶ - 30August 2024

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت در گزارشی اعلام کرد که نشست کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی در خصوص بررسی اوضاع گذرگاه فیلادلفیا با مشاجره شدید بین بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی و یواف گالانت وزیر جنگ این رژیم همراه بوده است.

جزئیاتی از نشست امنیتی کابینه تل‌آویو در خصوص مذاکرات آتش‌بس

بر اساس این گزارش، گالانت در این نشست دورنمای کلی از شرایط استراتژیک که رژیم صهیونیستی با آن مواجه است، ارائه داد و وقتی نتانیاهو از طرح و نقشه خود برای تحت کنترل گرفتن محور فیلادلفیا خبر داد، گالانت به وی حمله کرده و او را متهم کرد که تلاش دارد برنامه‌های خود را به ارتش اسرائیل تحمیل کند.

با این وجود نتانیاهو به گالانت گفته است که طرح‌های خود را در خصوص گذرگاه فیلادلفیا به کابینه خواهد برد تا در مورد آن تصمیم گیری شود.

یدیعوت آحارونوت نوشت که سران سرویس‌های امنیتی اسرائیل معتقدند که تل آویو در یک شرایط استراتژیک قرار گرفته و در این شرایط ادامه حضور نظامی در گذرگاه فیلادلفیا اهمیتی برای این رژیم ندارد.

بر اساس این گزارش، وزرای شرکت کننده در عالی‌ترین نشست امنیتی رژیم صهیونیستی سندی را با عنوان «شرکای محرمانه» امضا کردند که بر اساس آن مانع از درز اطلاعات این نشست به بیرون شوند.

در همین رابطه شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد که گالانت در این نشست نتانیاهو را مورد تمسخر قرار داده و گفت که او می‌تواند در این خصوص تصمیم گیری کند و مجوز قتل تمام اسرای اسرائیلی را صادر کند.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی نیز به نقل از یک منبع دیپلماتیک نوشت که مصوبه شورای وزیران رژیم صهیونیستی در خصوص باقی ماندن در محور فیلادلفیا ضربه‌ای به مذاکرات آتش بس است.

در همین رابطه یدیعوت آحارنوت به نقل از مادر یکی از اسرای صهیونیست در غزه نوشت که نتانیاهو می خواهد اسرای اسرائیلی را در تونل‌های غزه دفن کند تا بتواند شرکای افراطی خود را راضی نگه دارد.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها