فرمانده قرارگاه مشترک پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) کشور:

پدافند هوایی نقش مهمی در تسهیل پیروزی‌‎های دفاع مقدس ایفا کرد

در پیام امیر رحیم‌زاده به‌مناسبت سالروز پدافند هوایی آمده است: روز پدافند هوایی، یادآور ایثار، فداکاری و مجاهدت‌های مردان مردی است که با دفاع از آسمان کشورمان و با انهدام صد‌ها فروند از هواپیما‌های دشمن زبون، ضمن ممانعت از توقف چرخه اقتصادی کشور، نقش بسیار مهمی در تسهیل پیروزی رزمندگان اسلام در جبهه‌های حق علیه باطل در دوران دفاع مقدس ایفا کردند.
کد خبر: ۶۸۷۷۷۳
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۷ - 30August 2024

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر قادر رحیم‌زاده، فرمانده قرارگاه مشترک پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) کشور، به مناسبت سالروز پدافند هوایی پیامی صادر کرد.

پدافند هوایی نقش مهمی در تسهیل پیروزی‌‎های دفاع مقدس ایفا کرد

متن این پیام بدین شرح است:

«بسم‌الله الرحمن الرحیم

دهم شهریورماه، روز پدافند هوایی، یادآور ایثار، فداکاری و مجاهدت‌های مردان مردی است که با دفاع از آسمان کشورمان و با انهدام صد‌ها فروند از هواپیما‌های دشمن زبون، ضمن ممانعت از توقف چرخه اقتصادی کشور، نقش بسیار مهمی در تسهیل پیروزی رزمندگان اسلام در جبهه‌های حق علیه باطل در دوران دفاع مقدس ایفا کردند.

دلیرمردان پدافند هوایی امروز نیز با تلاش جهادی، با پیشگامی در تولید و تجهیز یگان‌های خود به پیشرفته‌ترین سامانه دفاعی متناسب با فناوری‌های روز، با چشمان تیزبین و هوشیاری کامل، به رصد و پایش تحرکات هوایی منطقه مشغول بوده و همواره آماده دفاع از حریم هوایی کشور عزیزمان هستند.

اینجانب ضمن تقدیم درود به ارواح طیبه شهدا و گرامیداشت مجاهدت‌های پیشکسوتان قهرمان پدافندی، روز پرافتخار پدافند هوایی را به همه همرزمان ولایتمدار خود؛ اعم از فرماندهان و آحاد کارکنان مؤمن و غیرتمند عرصه دفاع از آسمان عزت و شرف در اقصی نقاط کشور تبریک و تهنیت عرض نموده و توفیقات روزافزون همه رزمندگان اسلام و فداییان جان برکف مردم قهرمان پرور کشور عزیزمان ایران را از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

فرمانده قرارگاه مشترک پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) کشور
سرتیپ ستاد قادر رحیم‌زاده»

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار