امام جمعه شهداد:

دولت مردان دولت چهاردهم نگاه ویژه ای به شهداد داشته باشند

«اسدی»با اعلام اینکه این بخش مهم ظرفیت‌های عظیمی هم در بُعد انسانی هم در بُعد طبیعی دارد، گفت: دولت مردان دولت چهاردهم باید نگاه ویژه ای به این منطقه مهم داشته باشند.
کد خبر: ۶۸۷۷۷۷
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۷ - 30August 2024

دولت مردان دولت چهاردهم نگاه ویژه ای به شهداد داشته باشند

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان، حجت الاسلام «اسدی» امام جمعه بخش شهداد در خطبه های این هفته نماز جمعه، مردم را به تقوای الهی و پرهیزکاری سفارش کرد و اظهارداشت: تقوا و پرهیزکاری انسان را سعادتمند و به درجات متعالی می‌رساند.

 

وی افزود: اگر انسان تقوا داشته باشد و خدا ترس باشد، خداوند به او هیبت الهی می‌دهد و می تواند در مقابل شیاطین بایستد.

 

حجت الاسلام اسدی به دیدار رهبری با دولتمردان اشارره کرد و بیان داشت: دولتمردان باید با استفاده از ظرفیت‌های انسانی و طبیعی کشور فرصت خدمت رسانی به مردم را قدر بدانند و در این رابطه اهتمام ورزند.

 

وی با اعلام اینکه بخش مهم شهداد ظرفیت‌های عظیمی هم در بُعد انسانی هم در بُعد طبیعی دارد، تصریح کرد: در بعد انسانی جوانانی فعال، پویا، انقلابی و پر تلاش و در بعد طبیعی، گردشگری و کویر نیز ظرفیت‌های فوق العاده‌ای دارد که باید دولت مردان دولت چهاردهم نگاه ویژه و حساسی به این منطقه مهم داشته باشند.

 

امام جمعه شهداد در بخش دیگری از سخنانش گفت: یکی از مشکلات جامعه بحث اقتصاد مردم است که امیدواریم با نگاه مسئولان در دولت، مشکل اقتصاد مردم حل و فصل شود.

 

وی به مسئله مدیریت مصرف برق اشاره کرد و گفت: مردم باید الگوی مصرف برق را رعایت کنند تا مشکل کمبود انرژی حل شود.

 

حجت الاسلام اسدی با تسلیت شهادت پیامبر اسلام (ص) و امام رضا علیه السلام گفت: یکی از درگاه‌های ورود به سمت خراسان از سمت شهداد می‌باشد که ما به خود می‌بالیم که رابطه مردم شهداد با ائمه اطهار به ویژه امام رضا علیه السلام یک رابطه ناگسستنی است.

امام جمعه شهداد با بیان این نکته که منطقه شهداد به دلیل وردی این درگاه خادم الرضا است، از همه دستگاه‌های اجرایی خواست، به منطقه شهداد خدمت رسانی ویژه‌ای داشته باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها