مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا تأکید کرد؛

لزوم تبیین مجاهدت‌های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس به جامعه

حجت الاسلام «بهرامی» بر لزوم تبیین مجاهدت‌های رزمندگان و پیشکسوتان جهاد و مقاومت در هشت سال دفاع مقدس به جامعه تأکید کرد.
کد خبر: ۶۸۷۷۸۳
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۰ - 30August 2024

لزوم تبیین مجاهدت‌های رزمندگان هشت سال دفاع مقدسبه گزارش دفاع‌پرس از مازندران، حجت‌الاسلام والمسلمین «صمد بهرامی» مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا امروز در همایش یادگاران ماندگار و پیشکسوتان جهاد و شهادت ویژه وابستگان غرب استان که در مجتمع امامت شهرستان چالوس برگزار شد، ضمن تسلیت ایام اربعین، اظهار داشت: خدا را شاکرم برای توفیقی که نصیب شد تا امروز در جمع عزیز جهاد شهادت میزبان باشیم در این مکان مقدس، مکان خدمت کردن که خاطرات زیادی دارند.

وی افزود: حدود ۴۰۰ بازنشسته نمایندگی وابسته داریم، این چهارمین جلسه است که به صورت منطقه‌ای برگزار می‌شود و هدف این بوده که دور هم باشیم و خاطراتی از سال‌ها قبل بیان شود؛ به‌صورت یک شبکه است شبکه مجازی فکری فضای مجازی سیاسی داشته باشیم که می‌تواند یک هدایت در حوزه مقاومت بسیج باشد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا ادامه داد: نسلی که امروز است باید تجربیات گذشته را بشنود و از ظرفیت‌های استان در این مسیر استفاده کنیم؛ پیام شهادت سید و سالار شهیدان اباعبدالله در کتب زیادی چاپ شد که باید در فرصت‌های متفاوت در دسترس جوانان قرار گیرد و فضا سازی مناسب در حوزه انجام شود.

حجت‌الاسلام بهرامی تصریح کرد: هجرت و جهاد دو عامل پیروزی اسلام و دو عامل پیروزی مسلمانان در مکه بود، هشت سال دفاع مقدس هشت سال از دوردست‌ترین شهر‌ها و روستا‌ها جوانان حضور داشتند تا یک وجب خاک اسلامی ایران در اختیار دشمن قرار نگیرد؛ ما ابتدا باید روشنگری کنیم.

وی خاطرنشان کرد: چه خدماتی امروز علوم پزشکی مازندران به افراد می‌دهند در خصوص جوانی جمعیت، روشنگری مرحله سخت استقامت است، در واقعه کربلا نیز زینب کبری صبوری و استقامت زینب کرد تا روشنگری انجام شود؛ در نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع کردیم از ارزش‌ها و دفاع امروز هم باید در این میدان بایستیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا در پایان گفت: امروز هم سپاه مازندران و مازندران باید خط شکن باشد در پاسداری از ولایت در دفاع از ولایت؛ فتح مطلق امروز باعث جهانی شدن اربعین شد؛ در این خصوص باید کار فرهنگی بیشتری انجام شود، الحمدلله پیروزی از آن حسین بود و حسین حرکت عظیم و اون حرکتی که خواهرش که امتداد بخشید نهضت سیدالشهدا پیام رسانی بود تا به الان به دست ما رسیده و ما هم باید قدردان این نعمت عظیمی باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها