استاندار لرستان:

بیان تعهدات و مطالبات مردم از ویژگی‌های نظام است

شفقت گفت: بیان تعهدات و مطالبات مردم از ویژگی‌های نظام است و توانایی، کارآمدی و متخصص بودن از مشخصه‌های مهم کارگزاران نظام جمهوری اسلامی ایران است.
کد خبر: ۶۸۷۷۸۵
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۵ - 30August 2024

بیان تعهدات و مطالبات مردم از ویژگی‌های نظام استبه گزارش دفاع‌پرس از لرستان،  «ابوطالب شفقت» استاندار لرستان امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته خرم‌آباد در مصلی الغدیر این شهر، با گرامیداشت هفته دولت و تسلیت به مناسبت شهادت شهیدان دولت رجایی و باهنر، با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه هفته دولت فرصتی برای خود ارزیابی و بیان عملکرد و اقدامات کارکنان دولت و کارگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، اظهار داشت: در این ایام باید به اقدامات انجام نشده و مطالبات مردم پرداخته شود.

وی افزود: بیان تعهدات و مطالبات مردم از ویژگی‌های نظام است و توانایی، کارآمدی و متخصص بودن از مشخصه‌های مهم کارگزاران نظام جمهوری اسلامی ایران است.

استاندار لرستان به پروژهای افتتاح شده در هفته دولت اشاره کرد و ادامه داد: ۸۴ طرح اقتصادی با اعتباری بیش از یک‌هزار و یکصد میلیارد تومان و ۵۰۷ طرح عمرانی با اعتباری بیش از سه هزار و ۷۴۰ میلیارد تومان در هفته دولت به بهره‌برداری رسید.

وی توسعه اقتصاد کشاورزی و گردشگری را دو هدف مهم در برنامه‌های دولت در استان اعلام کرد و افزود: هدف ما صنعتی و تجاری‌سازی کشاورزی برای افزایش اشتغال و توسعه جذب گردشگر در استان برای تولید اشتغال و ثروت است.

استاندار لرستان، برنامه‌محوری با مشارکت نخبگان در چارچوب رویکرد ملی و سند بالادستی کشور را از مهم‌ترین برنامه‌های پیشرفت و توسعه استان ذکر کرد و ادامه داد: در راستای برنامه هفتم توسعه کشور، برش استانی سند راهبردی که بر پایه اشتغال و تولید و مورد تأیید مقام معظم رهبری بوده، در خردادماه ابلاغ شده که انتظار داریم برای اجرایی شدن این سند که نتیجه‌اش توسعه و رونق اقتصادی است، گام برداریم.

شفقت همچنین بر عزم دولت برای فعال کردن واحدهای تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل اشاره کرد و گفت: مهم‌ترین الزامات دولت منابع و بودجه است که در حال تلاش و پیگیری برای تغییر ردیف بودجه سال ۱۴۰۴ در کشور هستیم.
انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها