امام جمعه قصرشیرین:

وفاق ملی همدلی و مسابقه برای خدمت است

حجت الاسلام «صالحی» گفت: وفاق ملی همدلی و نزدیک‌شدن دل‌ها به هم برای مسابقه برای ماموریت خدمت است از این رو هر حاشیه‌ای باید فرعی انگاشته شود و فرصت خدمت را از دولتمردان نگیرد. 
کد خبر: ۶۸۷۷۸۸
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۴ - 30August 2024
وفاق ملی همدلی و مسابقه برای خدمت استبه گزارش ‌دفاع‌پرس از کرمانشاه، حجت الاسلام «صادق صالحی» امام جمعه شهرستان قصرشیرین امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان در جمع نماز گزاران اظهار داشت: وفاق ملی به معنی پایان ۲قطبی‌سازی، گروه‌بندی و یارکشی است و به این معنی است که خارج از صف‌بندی‌ها، فقط می‌بایست بر خدمت به مردم متمرکز شد.

امام جمعه شهرستان قصرشیرین گفت: وفاق ملی همدلی و نزدیک‌شدن دل‌ها به هم برای مسابقه برای ماموریت خدمت است از این رو هر حاشیه‌ای باید فرعی انگاشته شود و فرصت خدمت را از دولتمردان نگیرد. 

وی یادآور شد: وفاق ملی استفاده از همه ظرفیت‌ها بدون توجه به گرایش‌های سیاسی، قومی و مذهبی با شاخص تعهد و تخصص و صادق‌بودن با مردم و همفکری و دست‌یافتن به بالاترین تفاهم با آن ها است.

خطیب جمعه شهرستان قصرشیرین در ادامه با اشاره به منشور حرکت دولت چهاردهم و بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با رئیس‌جمهور و اعضای هیات دولت، گفت: شناسایی و بهره‌برداری از ظرفیت‌های انسانی و طبیعی کشور، انتخاب همکاران جوان، مؤمن، انقلابی، متعهد و پرانگیزه، حکمرانی خردمندانه با رجوع به کارشناس، حضور در بین مردم و رفتن به سفر استانی، تهیه پیوست عدالت برای هر قانون و تصمیم مهم دولت و رعایت اولویت‌ها در کارهای زیرساختی، حکمرانی قانون‌مند در فضای مجازی و دستیابی به فناوری و لایه‌های زیرساختی هوش مصنوعی از محورهای رویکردی و برنامه ای دولت باشد.

حجت الاسلام صالحی همچنین پنج‌ وظیفه اول دولت چهاردهم را راه‌حل مشکلات اقتصادی بر اساس درون‌گرایی و برون‌نگری در چارچوب اقتصاد مقاومتی، تحقق شعار امسال، ایجاد هماهنگی کامل در ستاد و بدنه تیم اقتصادی، مهار تورم، حل ناترازی‌های اقتصاد، ارتقای ارزش پول ملی و قدرت خرید مردم و دقت در انتخاب استانداران بیان کرد.

وی در بخش دیگری از خطبه ها با اشاره به تحولات منطقه خاورمیانه گفت: نتانیاهو با پیش کشیدن شرط غیرقابل حصول کنترل محور فیلادلفیا و گذرگاه مرزی رفح، در واقع سعی در به شکست کشاندن روند مذاکرات را دارد تا از این طریق مانع از سرعت گرفتن روند سقوط کابینه شود.

حجت الاسلام صالحی در ادامه با اشاره به نقش بنادر مصر در رهایی رژیم غاصب صهیونیستی از محاصره اقتصادی ادامه داد: وقتی از اقدام بنادر مصر در کاهش فشارها علیه اقتصاد اسرائیل سخن به میان می‌آید به هیچ عنوان نمی‌توان نقش امارات متحده عربی بازیگر پشت پرده را نادیده گرفت، طی ۱۰ ماه سپری شده از جنگ، ابوظبی به مهمترین شریک منطقه‌ای صهیونیست‌ها برای ایجاد کریدور تنفسی زمینی تبدیل شده است.

وی اضافه کرد: بر اساس گزارش بهمن ماه سال گذشته کانال ۱۳ اسرائیل درباره راه‌اندازی یک کریدور زمینی که بندر جبل علی در دبی را به بندر ایلات در سرزمین‌های اشغالی متصل می‌کند، این مسیر زمینی با عبور از عربستان سعودی و اردن، به ایجاد یک گذرگاه جایگزین برای تجارت دریایی اسرائیل در دریای سرخ کمک کرد.

خطیب جمعه شهرستان قصرشیرین با تسلیت فرا رسیدن ۲۸ صفر سالروز رحلت پیامبر رمز و راز عظمت شخصیت پیامبر اعظم (ص) گفت: وجود رسول خدا (ص) بسیار مقدس است و تقدس وجودی ایشان، بالاتر از تمامی مقدسین عالم و از همه موجودات، برای نظام ربوبی و عالم هستی کارامدتر و مؤثرتر و برای رساندن انسان‌ها به هدف خلقت‌شان، نقش‌آفرین‌ترین عامل و محوری‌ترین فاعل، وجود مبارک پیامبر(ص) است ...

وی همچنین با تسلیت ایام شهادت امام رضا و امام حسن مجتبی (ع) در خصوص زندگانی این امامان معصوم سخنانی بیان داشت و همگان را به الگوپذیری از راه و روش آن ها دعوت کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها