امام جمعه زنجان:

تحقق شعار سال، نیازمند پیشگیری از بروز مشکل برای واحدهای تولیدی است

آیت‌الله «خاتمی» گفت: تحقق شعار جهش تولید نیازمند پیشگیری از بروز مشکل برای واحدهای تولیدی است.
کد خبر: ۶۸۷۷۹۳
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۳ - 30August 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زنجان، آیت‌الله «علی خاتمی»، نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان امروز در خطبه‌های نمازجمعه امروز که در مصلی زنجان برگزار شد، به مشکلات ناشی از قطعی برق در واحدهای صنعتی اشاره کرد و اظهار داشت: بهینه مصرف‌نکردن انرژی برق مشکلاتی را موجب شده، لذا باید نسبت به صرفه‌جویی در برق و انرژی توجه و دقت لازم انجام شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان با تقدیر از دست‌اندرکاران برگزاری راهپیمایی عظیم اربعین افزود: این پیاده‌روی با مشارکت پرشور عاشقان اباعبدالله باشکوه‌تر از هر زمان دیگری برگزار شد.

وی باتأکید بر اینکه تعریف پیوست عدالت در برنامه‌ها از تأکیدات مقام معظم رهبری به همه دولت‌ها بوده است، تصریح کرد: آغاز کار دولت چهاردهم با شعار وفاق ملی و کابینه وفاق ملی انجام شد، لذا این وفاق باید حول ولایت‌فقیه و قانون اساسی ادامه یابد.

آیت‌الله خاتمی قرارگرفتن در سالی با شعار جهش تولید را یادآور شد و گفت: تحقق این شعار نیازمند پیشگیری از بروز مشکل برای واحدهای تولیدی است که اگر چنین نشود روند خوبی پیش‌بینی نمی‌شود و عواقب ناخوشایندی را در کشور بروز خواهد کرد.

امام‌جمعه زنجان به ایام پیشرو از جمله امروز ۹شهریورماه که روز تجلیل از اسرا و مفقودان و سالروز مفقودشدن امام موسی‌ صدر است اشاره و تصریح کرد: هنوز در مورد سرنوشت این شخصیت بی‌نظیر گزارش دقیقی ارائه نشده است.

وی ۱۷شهریورماه به‌عنوان سالروز آغاز جنگ جهانی دوم یادآور شد و گفت: با وجود اعلام بی‌طرفی ایران در آن جنگ‌، بی‌کفایتی حاکمان وقت موجب اشغال کشور توسط از شمال و جنوب توسط شوروی و انگلیس شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها