امام‌جمعه موقت اصفهان:

پرنده‌ رژیم صهیونیستی به ایران بیاید فرودگاهی برای برگشت ندارد

حجت‌الاسلام «میردامادی»گفت: امروز اگر هواپیما یا پهپادی از کشوری مثل رژیم صهیونیستی به سمت ایران بیاید اولاً دیگر راه بازگشت ندارد، ثانیاً اگر بازگردد دیگر فرودگاهی وجود ندارد که بخواهد در آن فرود بیاید.
کد خبر: ۶۸۷۷۹۴
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۳ - 30August 2024

پرنده‌ رژیم صهیونیستی به ایران بیاید فرودگاهی برای برگشت نداردبه گزارش دفاع‌پرس از اصفهان، حجت‌الاسلام «سید مجتبی میردامادی» امام جمعه موقت اصفهان در خطبه‌های نماز جمعه اصفهان که در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) اصفهان برگزار شد, ضمن عرض تسلیت ایام ارتحال رسول اکرم(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا(ع)، اظهار داشت: امروز به واسطه توانمندی‌های دفاعی کشور از جمله پدافند هوایی می‌گوئیم که نه تنها اسرائیل بلکه آمریکا، انگلیس، آلمان و فرانسه جرات نگاه کج به کشور ایران را ندارند.

وی افزود: امروز اگر هواپیما یا پهپادی از کشوری مثل رژیم صهیونیستی به سمت ایران بیاید اولاً دیگر راه بازگشت ندارد، ثانیاً اگر بازگردد دیگر فرودگاهی وجود ندارد که بخواهد در آن فرود بیاید.

حجت‌الاسلام میردامادی خاطرنشان کرد: افتخار می‌کنیم به رهبر فرزانه، حکیم و دانشمندی که تمام این‌ها به برکت رهنمودهای ایشان محقق شده و امروز کشور به نقطه‌ای رسیده که هیچ کشوری در هیچ کجای دنیا نمی‌تواند نگاه بد به ایران داشته باشد.

امام جمعه موقت اصفهان گفت: اگرچه شهید اسماعیل هنیه که ۶۰ نفر از خانواده خود را از دست داده بود در کشور ما به دست مزدوران تروریست شهید شد، اما هنوز انتقام این شهید بزرگوار گرفته نشده است و مطمئن باشید اگر روزی فرمانده کل قوا سلاح دانستند اسرائیلی روی کره زمین باقی نخواهد ماند.

وی افزود: رهبر انقلاب در دیدار با اعضای دولت ۱۳ توصیه به آن‌ها کردند، اول شکر الهی برای نعمت خدمت بود، در اسلام مقام افتخار نیست بلکه خدمت افتخار است و اگر کسی با قدرتش به مردم خدمت کرد ارزش دارد.

حجت‌الاسلام میردامادی تصریح کرد: یکی از توصیه‌های مقام معظم رهبری به کابینه دولت، شناسایی ظرفیت‌های انسانی کشور بود، ما جوانان متفکر و مخترع بسیاری داریم، در جنگ تحمیلی ما یک ضدهوایی نداشتیم، دشمن هر نقطه‌ای که می‌خواست را می‌زد اما امروز ارتش و سپاه و مردم ارزشمند ما که تقوا فکرشان را باز کرده است، مملکت را به‌عنوان بزرگ‌ترین قدرت دنیا قرار داده‌اند، بنابراین از این نعمت باید استفاده کرد.

امام‌جمعه موقت اصفهان بیان کرد: اولویت دولت باید به کارهای زیرساختی مانند انرژی هسته‌ای و همچنین کارهای فوری مانند گرانی و تورم باشد، شما که قول عدالت و رفع تورم دادید باید صداقت و توان و امید خود را به منصه ظهور برسانید و نکته آخر جدی‌گرفتن تولید ملی به‌عنوان کلید حل مشکلات اقتصادی است، تولید نباید تضعیف شود و باید با حمایت افزایش یابد. امیدواریم خداوند به هیات دولت توفیق بدهد و خودشان هم دعا کنند تا خدا درهای حکمت را بر آن‌ها بگشاید.

وی همچنین در خطبه اول نمازجمعه ضمن دعوت خود و دیگران به تقوای الهی افزود: همیشه ارزش نعمت در مقابل عدم نعمت است، ما تا سالم هستیم نمی‌دانیم سلامت چقدر ارزش دارد، وقتی افراد بیمار را می‌بینیم متوجه نعمت خودمان می‌شویم، پیامبر (ص) می‌فرمایند: دو نعمت سلامتی و امنیت مجهول است، در بهشت این‌همه نعمت و فراوانی است، آدم اگر در مقابلش کمبودها را نبیند نمی‌تواند قدردان باشد، در بهشت همچون می‌توان با اهل جهنم ملاقات کرد و شرایط بسیار سخت آن‌ها را دید، انوقت قدر بهشت را می‌توان متوجه شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها