دبیر کانون خدمت رضوی نکا خبر داد؛

آمادگی شهرستان نکا برای پاسداشت باشکوه شهادت امام رضا (ع)

«فیروزآبادی» از اهتمام مجموعه خادمیاری شهرستان نکا در برنامه ریزی مناسبت‌های سالروز ارتحال نبی مکرم اسلام (ص)، شهادت امام حسن مجتبی (ع) و نیز شهادت هشتمین کوکب آسمان امامت و ولایت و آمادگی شهرستان نکا به‌منظور پاسداشت باشکوه این مناسبت‌ها خبر داد.
کد خبر: ۶۸۷۸۰۸
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۱ - 30August 2024

آمادگی شهرستان نکا برای پاسداشت باشکوه شهادت امام رضا (ع)«ابراهیم فیروزآبادی» دبیر کانون خدمت رضوی نکا در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در مازندران از اهتمام مجموعه خادمیاری شهرستان در برنامه ریزی مناسبت‌های سالروز ارتحال نبی مکرم اسلام (ص) شهادت امام حسن مجتبی (ع) و نیز سالروز شهادت هشتمین کوکب آسمان امامت و ولایت از آمادگی شهرستان نکا به‌منظور پاسداشت باشکوه این مناسبت‌ها خبر داد.

وی، برگزاری محفل قرآنی، یادواره شهدا، محفل ادبی عصر شعر رضوی، برگزاری مسابقات کتابخوانی، برپایی محافل روضه‌های خانگی، برگزاری اردو‌های سلامت خدمات بهداشت و درمان و نیز دیدار از خانواده‌های معظم شهدا و تکریم از آن را جز برنامه‌های این ایام برشمرد که توسط کانون‌های تخصصی به اجرا درخواهد آمد.

فیروزآبادی مهمترین برنامه سالروز شهادت حضرت ثامن الحجج را تشییع نمادین پیکر امام رضا (ع) و گلباران تابوت نمادین آن حضرت برای دومین سال متوالی در شهرستان نکا برشمرد و گفت: این برنامه فرهنگی مذهبی با همت بانوان خادمیار و گرو‌های مختلف جامع بسیج زنان شهرستان در سالروز شهادت امام هشتم (ع) از مصلای شهر تا مجموعه فرهنگی بوستان شهدای گمنام نکا انجام خواهد شد.

وی اهداف اصلی این برنامه را نشر فرهنگ رضوی تعظیم شعائر دین و تکریم مقام قدسی نبی مکرم اسلام و امام حسن مجتبی (ع) اعلام کرد و از آحاد مردم دعوت به عمل آورد با حضور باشکوه در این برنامه‌ها با آرمان‌های ولایت میثاق داشته باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها