درخواست امام جمعه شهرستان زارچ به نامگذاری مکانی به نام شهید «عبدالرضا دریساویان»

امام‌جمعه زارچ به تنها شهید مفقودالاثر شهرستان زارچ شهید «عبدالرضا دریساویان» اشاره کرد و از شهردار و شورای اسلامی شهر زارچ درخواست کرد تا یک مکانی را به نام این شهید بزرگوار در سطح شهر نام‌گذاری شود. 
کد خبر: ۶۸۷۸۱۶
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۰ - 30August 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، حجت الاسلام «طباطبایی» امام جمعه زارچ در خطبه نماز جمعه این شهرستان ضمن تسلیت ارتحال پیامبر اسلام و شهادت سبط اکبرش امام حسن مجتبی (ع) و شهادت حضرت امام علی بن موسی‌الرضا (ع) اظهار داشت: باید از ظرفیت حضور هیئت‌های مختلف در مشهد استفاده کرد. 

حجت‌الاسلام طباطبایی با گرامیداشت هفته دولت و یاد شهیدان رجایی و باهنر و شهید خدمت شهید آیت‌الله رئیسی گفت: در هفته دولت امسال چندین پروژه عمرانی بااعتبار 150 میلیارد تومان در سطح شهرستان افتتاح و یا عملیات اجرایی آن آغاز شد که از تلاش و همت دولتمردان و مدیران اجرایی استان و شهرستان و نگاه ویژه استاندار و مدیریت فرماندار زارچ تقدیر و تشکر می‌کنیم

وی با مسائل قطعی مکرر برق در استان اشاره کرد و گفت: مسئولان استان برای بهبود وضعیت آب و برق استان تلاش کنند و مردم نیز در این زمینه باید با صرفه‌جویی به مدیریت بهتر آب و برق کمک کنند.

امام‌جمعه زارچ به 9 شهریور روز تجلیل از اسرا و مفقودین و سالروز مفقود شدن امام موسی صدر اشاره کرد و گفت: اگر امروز حزب‌الله را در خط مقدم مبارزه با محور مقاومت می‌بینیم برکات وجودی این شخصیت بزرگوار است. 

وی به تنها شهید مفقودالاثر شهرستان زارچ شهید «عبدالرضا دریساویان» اشاره کرد و از شهردار و شورای اسلامی شهر زارچ درخواست کرد تا یک مکانی را به نام این شهید بزرگوار در سطح شهر نام‌گذاری شود. 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها