امام جمعه ایلام:

پاسخ ایران به اسرائیل صاعقه‌ای کوبنده و دردناک است

حجت‌الاسلام «کریمی تبار» گفت:جنایتکاران اسرائیلی باید منتظر عملیات تلافی جویانه ایران اسلامی در پاسخ به ترور "اسماعیل هنیه" بر اساس حقوق بین‌المللی باشند و این پاسخ صاعقه‌ای کوبنده و دردناک است.
کد خبر: ۶۸۷۸۲۸
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۳:۳۴ - 30August 2024
پاسخ ایران به اسرائیل صاعقه‌ای کوبنده و دردناک استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ایلام، حجت الاسلام والمسلمین «اله نور کریمی‌تبار» امام‌جمعه ایلام در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) شهر ایلام، اظهار کرد: نام نیک شهیدان رجایی و باهنر با خدمت صادقانه به مردم در تاریخ انقلاب اسلامی ماندگار است.
 
وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت الله رئیسی و همراهانش، افزود: این شهیدان الگو‌هایی برای کارگزاران نظام اسلامی در راستای خدمت صادقانه به مردم است، هفته دولت فرصتی است که دولتمردان خدمات و دستاورد‌های نظام اسلامی را برای مردم بیان کنند.
 
امام جمعه ایلام ابراز کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار هیئت و اعضای دولت چهاردهم نکات ارزشمندی را بیان و مسیر درست راه را برای دولت جدید ترسیم و مشخص کردند که عمل به این فرامین و رهنمون‌ها موفقیت دولت چهاردهم را در پی خواهد داشت.
 
وی افزود: دشمنان بعد از تائید صلاحیت هیأت وزیران توسط مجلس شورای اسلامی، شبهاتی را مبنی بر انتخاب وزرا توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی و عدم کارایی مجلس و رئیس جمهور در انتخاب وزرا به جامعه القاء کردند که رهبری در سخنان اخیر خود این شبهات مسموم را پاسخ دادند.
 
امام جمعه ایلام تاکید کرد: رئیس جمهور نیز در دیدار اعضای هیئت دولت با رهبر معظم انقلاب اسلامی بر رسیدگی مناطق محروم، توجه به کسانی که دیده نمی‌شوند و عدالت در محوری کار تاکید کردند و امید است که رئیس جمهور در این شعار‌هایی که بیان کردند موفق باشد و گره مشکلات مردم را باز کند.
 
 
حجت الاسلام والمسلمین «کریمی تبار» در ادامه با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، بیان کرد: شرایط کنونی ساکنان غزه و فلسطین دشوار، سخت و دردناک است و رژیم صهیونیستی با تسلیحات کشتار جمعی ارسالی از سوی آمریکا، اقدام به نسل کشی فلسطینی‌ها در نوار غزه کرده و در حالی که این جنایات وحشتناک در باریکه غزه رخ می‌دهد کشور‌های مدعی حقوق بشر و بسیاری از کشور‌های جهان در مقابل این همه جنایت سکوت کرده و یا با آمریکا و رژیم غاصب اسرائیل همراهی می‌کنند.
 
حجت الاسلام «کریمی تبار» افزود: آمریکا که دستش تا آرنج به خون جوانان، کودکان و زنان فلسطینی و ملت‌های مظلوم جهان آلوده است، از ایران می‌خواهد در برابر جنایت رژیم غاصب و کودک کش در مقابل ترور اسماعیل هنیه به عنوان مهمان جمهوری اسلامی سکوت کند، مگر می‌شود که کسی متعرض امنیت جمهوری اسلامی بشود و انتظار داشته باشد که جمهوری اسلامی سکوت کند.
 
وی با بیان اینکه تنها جرم مردم مظلوم فلسطین و غزه این است که می‌خواهند در سرزمین خود زندگی کنند، گفت: مجامع بین‌المللی و قدرت‌های به ظاهر ابرقدرت دنیا در برابر جنایات رژیم غاصب اسرائیل در فلسطین سکوت کرده‌اند در حالی که ایران را نسبت به پاسخ به ترور "اسماعیل هنیه" توسط عوامل رژیم صهیونیستی به خویشتنداری دعوت می‌کنند.
 
وی با اشاره به اینکه جنایتکاران اسرائیلی باید منتظر عملیات تلافی جویانه ایران اسلامی در پاسخ به ترور "اسماعیل هنیه" بر اساس حقوق بین‌المللی باشند، یادآور شد: ایران تعیین کننده چگونگی، زمان و مکان این عملیات کوبنده و درد ناک خواهد بود.
 
حجت الاسلام «کریمی تبار» با بیان اینکه جنایتکاران جنگی اسرائیل منتظر عملیاتی قدرتمندانه‌تر از "وعده صادق" و صاعقه دردناک، ویرانگر و بازدارنده ایران اسلامی باشند، ابراز کرد: حزب‌الله نیز با وجود سکوت خبری رسانه‌های دنیا، در برابر ترور "فواد شُکر" ضربه‌ای مهلک و کوبنده‌ای بر پیکر رژیم صهیونیستی وارد کرد و نقاط مورد نظر را در سرزمین‌های اشغالی مورد هدف دقیق قرار داد.
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها