سوء استفاده «موساد» از دختران «مغربی» برای جاسوسی

گزارشی که بتازگی فاش شده، نشان می‌دهد اطلاعات رژیم صهیونیستی از دختران مغربی برای جاسوسی در کشورهای مختلف و از مقامات سرشناس استفاده می‌کند.
کد خبر: ۶۸۷۸۴
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۱ - 02February 2016

سوء استفاده «موساد» از دختران «مغربی» برای جاسوسی

به گزارش گروه بینالملل دفاع پرس، وبگاه «دایرکت تی وی» وابسته به اپوزیسیون مغرب در گزارشی مدعی شد، موساد (سازمان اطلاعات رژیم صهیونیستی) از دختران زیباروی مغربی برای کسب اطلاعاتی از شخصیتهای مختلف در خارج از اسرائیل از جمله وزرا، سفرا، بازرگانان و نظامیان استفاده میکند.

بر اساس گزارش مذکور، «ادریس ولد القابله» از اعضای اپوزیسیون مراکش در گزارش خود به یادداشتهای «جوزلین باینی» جاسوس موساد استناد کرده و نوشته است: موساد یک مجموعه که دختران زیباروی مغربی و اغلب مسلمان نیز در آن هستند، تشکیل داده و این گروه نقش پررنگی در رواج آنچه ازدواج موقت نامیده میشود، ایفا میکنند تا در این قالب شخصیتهای عربی به ویژه از کشورهای خلیج (فارس) را به دام اندازند.

در ادامه این گزارش آمده است: دستگاه اطلاعات رژیم صهیونیستی به این دختران مغربی ماموریت داده کسانی که به این کشور (مغرب) میآیند خصوصا کسانی را که خطری برای اسرائیل هستند یا دنبال تخریب روابط اسرائیل و مغرب هستند، کنترل کنند.

دختران مغربی همچنین مأموریت دارند آمریکاییهایی که اصلیتی عربی دارند و در راستای صلح در خاورمیانه فعالیت میکنند، کنترل کنند تا از برنامههای آنها آگاه شوند.

«نبیله.ف» یکی از این دختران است. او و چند تن از دوستانش ماموریت داشتند یکی از کارشناسان آمریکایی در زمینه تروریسم بینالملل را در کشورهای سوئیس، فرانسه، اسپانیا، لبنان و مراکش کنترل کنند.

یکی از دوستان نبیله که او نیز از جاسوسان موساد است وابسته به گروهی بود که در 23 ژوئیه 1980 «سلیم اللوزی» سردبیر مجله «الحوادث» و مالک این مجله را در بیروت ترور کردند، این گروه همچنین در ترور دکتر «راسیل» مالک آسایشگاهی در «لوزان» سوئیس نیز دست داشت. راسیل بر اثر یک تصادف ساختگی در مصر کشته شد.

دیرکت تی وی افزود: دختران مذکور تحت نظر یکی از شریکان «رفیق حریری» نخستوزیر اسبق لبنان که در سال 2005 ترور شد، کار میکنند و در چند طرح در لبنان و خارج آن فعالیت داشتهاند؛ این دختران از گذرنامههای جعلی آلمانی برای سفر به کشورهای مختلف جهان استفاده میکنند و فقط زمانی که قصد بازگشت به مغرب را دارند از گذرنامههای مغربی خود استفاده میکنند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار