مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان سمنان خبر داد؛

برپایی ۲۲ موکب در مسیر زائران حرم امام رضا (ع) در استان سمنان

«سعدالدین» گفت: به همت خادمیاران رضوی با همکاری موکب داران استان تعداد ۲۲ موکب در استان‌ سمنان برای خدمت‌رسانی به زائران حرم رضوی برپا شده که به صورت شبانه‌روزی در حال خدمت‌رسانی هستند.
کد خبر: ۶۸۷۸۴۳
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۲ - 31August 2024

به گزارش دفاع‌پرس از سمنان، «حسن سعدالدین» مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان سمنان امروز از فعالیت ستاد میقات الرضا با هدف ارائه خدمت به زائران حرم مطهر امام رضا (ع) در استان سمنان خبر داد و اظهار داشت: به همت خادمیاران رضوی با همکاری موکب داران استان تعداد ۲۲ موکب در استان‌ سمنان برای خدمت‌رسانی به زائرین حرم رضوی برپا شده که به صورت شبانه‌روزی در حال خدمت‌رسانی هستند.

وی افزود: میقات الرضا در استان سمنان، پذیرای زائران بی شماری است که به عنوان یکی از مکان های میان راهی در رفت یا برگشت از مشهد مقدس و حرم مطهر امام رضا (ع) به ویژه در ایام پایانی ماه صفر، شاهد تردد حجم گسترده ای از زائران و مسافران است.

سعدالدین با اشاره به خدمات ارائه‌شده در موکب‌ها اضافه کرد: علاوه بر خدمات پذیرایی، در تعدادی از موکب‌ها اسکان رایگان هم برای زائرین تدارک دیده شده است.

مدیر کانون های خدمت رضوی استان سمنان خاطرنشان کرد: این موکب‌ها تا ۱۶ شهریور پس از شهادت امام رضا (ع) آماده خدمت رسانی به زائرین بارگاه منور رضوی هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار