نمایشگاه عکس «مهرمحرم» در حرم مطهر رضوی گشایش یافت

نمایشگاه عکس‌های منتخب سوگواره «مهر محرم» از برنامه‌های سومین سوگواره بین المللی ملت امام حسین (ع) در نگارخانه موزه رضوی گشایش یافت.
کد خبر: ۶۸۷۸۵۳
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۸ - 31August 2024

به گزارش دفاع‌پرس از سمنان، همزمان با ایام سوگواری ماه صفر، نمایشگاه عکس‌های منتخب سوگواره بین‌المللی «مهر محرم» در نگارخانه موزه مرکزی آستان قدس رضوی با حضور سرپرست معاونت سیاسی،امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان، رئیس سازمان کتابخانه ها، موزه ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، جمعی از هنرمندان و زائران رضوی گشایش یافت.

۴۰ تابلو عکس منتخب هیئت داوران مربوط به شانزدهمین سوگواره بین‌المللی مهرمحرم تا ۱۶ شهریور از ساعت ۹ تا ۱۷ در این نمایشگاه واقع در صحن کوثر، نگارخانه موزه رضوی آماده بازدید عموم علاقمندان به هنر عاشورایی است.

این برای ششمین بار متوالی است که نگارخانه رضوی میزبان نمایشگاه عکس‌های منتخب سوگواره مهرمحرم شده است؛ آثاری از آیین های عزاداری محرم و صفر در استان سمنان و استان‌های مختلف ایران و کشورهای عراق، ترکیه، اندونزی، پاکستان، افغانستان، بحرین، انگلستان و تصاویر مربوط به راهپیمایی اربعین حسینی در این نمایشگاه قابل مشاهده است.

هفدهمین سوگواره بین المللی مهرمحرم در قالب فراخوان سومین سوگواره بین المللی ملت امام حسین (ع) امسال در بخش رسانه های تصویری (عکس، مجموعه عکس، فیلم کوتاه مستند و داستانی، پویانمایی، موشن گرافیک و نماهنگ) در حال برگزاری و دریافت آثار است.

علاقمندان به هنر و رسانه عاشورایی تا ۲۰ مهر برای شرکت در این سوگواره فرصت دارند تا برای اطلاع از فراخوان همه بخش های رسانه های تصویری، صوت و رادیو، گرافیک و متون ادبی، جوایز و نحوه ارسال آثار به نشانی soogvareh.com مراجعه نمایید.

نمایشگاه عکس «مهرمحرم» در حرم مطهر رضوی گشایش یافت

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار