سومین جلسه هم اندیشی مراسم تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس خوزستان برگزار شد

سومین جلسه هم اندیشی مراسم تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت خوزستان به ریاست مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان در اهواز برگزار شد.
کد خبر: ۶۸۷۸۶۸
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۷ - 31August 2024

سومین جلسه هم اندیشی مراسم تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس خوزستان برگزار شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از استان خوزستان، سومین جلسه هم اندیشی مراسم تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت خوزستان امروز به ریاست سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان در اهواز برگزار شد.

سردار مرادحاجتی در این جلسه بر نوآوری در تجلیل از پیشکسوتان تاکید کرد و اظهار داشت: نسل جوان ما باید از این کونه مراسمات ارزشی لذت ببرند تا جذب این فضاهای معنوی شوند.

وی افزود: به دنبال کسانی باشید که تاکنون دیده نشده‌اند و سعی کنید از همه اقوام، اقشار و اصناف استان که نقشی در زمان جنگ ایفا کرده‌اند در این مراسم استفاده کنید.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان گفت: کمیته‌های مختلف را تشکیل دهید، انجام وظایف هر کدام را تعیین و ابلاغ کنید و تلاش نمائید که اندک مشکلات سال‌های قبل را نداشته باشید.

در پایان این جلسه نیز مدیران و مسئولین کمیته‌های هفت گانه مراسم تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت خوزستان گزارشی از فعالیت‌های خود را به عرض مدیرکل رساندند.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار