سرپرست اداره کل راه آهن جنوب مطرح کرد؛

جابجایی ۱۸۰ هزار زائر در ایام اربعین از طریق خطوط ریلی

ولدی گفت: تردد روزانه در راه آهن جنوب، به طور میانگین ۲۸ رام قطار در هر شبانه روز بوده است و در بازه زمانی مطرح شده ۴۴ هزار زائر با ۱۰۳ رام قطار، از اهواز و خرمشهر به مقصد تهران و بالعکس جابجا شده‌اند.
کد خبر: ۶۸۷۹۱۳
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۸ - 31August 2024

جابجایی ۱۸۰ هزار زائر در ایام اربعین از طریق خطوط ریلیبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از استان خوزستان، «غلامحسین ولدی» سرپرست اداره کل راه آهن جنوب امروز در گفت‌وگویی رسانه‌ای با بیان اینکه خدمات رسانی حمل و نقل ریلی به زائران اربعین حسینی از ۲۳ مرداد ماه آغاز شده و تا ۶ شهریور ماه ادامه داشته، اظهار داشت: در بازه زمانی مذکور ۱۸۰ هزار نفر زائر از طریق ۴۷۲ رام قطار جابجا شده‌اند.

وی افزود: تردد روزانه در راه آهن جنوب، به طور میانگین ۲۸ رام قطار در هر شبانه روز بوده است و در بازه زمانی مطرح شده ۴۴ هزار زائر با ۱۰۳ رام قطار، از اهواز و خرمشهر به مقصد تهران و بالعکس جابجا شده‌اند.

ولدی ادامه داد: همچنین در این مدت زمان ۴۲ هزار و ۵۰۰ مسافر به وسیله ۵۵ رام قطار از مبادی اهواز و خرمشهر به مشهد مقدس و بالعکس سفر داشته‌اند.

سرپرست اداره کل راه آهن جنوب با اشاره به جابجایی رایگان و شبانه روزی مسافران در ایام اربعین عنوان کرد: از خرمشهر به شلمچه و بالعکس، ۲۶۴ رام قطار ۸۰ هزار و ۵۰۰ زائر را جابجا کرده‌اند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار