جلسه شورای هماهنگی هفته دفاع مقدس اردبیل برگزار شد

جلسه شورای هماهنگی هفته دفاع مقدس اردبیل با حضور معاون سیاسی امنیتی استانداری، مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس اردبیل و مدیران کل استان در سالن جلسات شیخ صفی الدین استانداری اردبیل برگزار شد.
کد خبر: ۶۸۷۹۱۶
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۷ - 31August 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اردبیل، جلسه شورای هماهنگی  هفته دفاع مقدس اردبیل صبح امروز (شنبه) با حضور «رضا قاسمیان» معاون سیاسی امنیت استاندار اردبیل، «علی واحد» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اردبیل، فرماندهان یگان‌های نظامی و انتظامی در استان و دیگر مدیران و مسئولان استان در سالن جلسات شیخ صفی الدین اردبیلی استانداری اردبیل برگزار شد.

جلسه شورای هماهنگی هفته دفاع مقدس اردبیل  برگزار شد

«علی واحد» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اردبیل با تاکید بر اینکه هفته دفاع مقدس مظهر حماسه، وحدت، ایثار و از خودگذشتگی ملت بزرگ ایران افزود: آنچه ما امروز داریم از برکت خون پاک شهدا و تلاش و مجاهدت رزمندگان دیروز است و باید همواره قدردان زحمات و ایثارگری های این عزیزان باشیم و با یادآوری تلاش رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس و آشنایی مردم به خصوص نسل جوان با ارزش‌ها و دستاوردهای دفاع مقدس باید کاری کنیم که ارزشهای اسلامی در این هفته نمود بیشتری داشته باشد.

واحد افزود: پیشکسوتان و رزمندگان دفاع مقدس ادامه دهنده راه و مسیر شهدا هستند با رفتار با بصیرت و هوشیارانه خود فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه زنده نگه داشتند و به حق این عزیزان چشم و چراغ ملت ایران هستند.

وی با تاکید بر اینکه استفاده از ظرفیت‌های پیشکسوتان برای پیشبرد ماموریت‌ها و اهداف یک ضرورت است، افزود: بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس در قالب هیات اندیشه‌ورز در اقشار تخصصی این رسالت مهم را انجام می دهد و جامعه پیشکسوتان در کنار اقشار بسیج نقش آفرینی می‌کنند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اردبیل با اشاره به برگزاری مراسم تکریم سراسری یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس که طبق برنامه هر ساله با آغاز هفته دفاع مقدس و بصورت همزمان با سایر استان های کشور برگزار می شود، خاطرنشان کرد: امسال نیز سهم استان اردبیل در تجلیل و تکریم پیشکسوتان دوران دفاع مقدس بالغ بر 15 هزار نفر است که برای اجرای این برنامه همه دستگاه های خدمات رسان اداری و ارگان های دولتی مشارکت خواهند داشت.

در ادامه اعضای حاضر در جلسه به تبادل نظر در خصوص چگونگی برگزاری برنامه به تبادل نظر پرداختند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها