بازدید مسئولین استانی با هدف ارتقاء کیفیت و سرعت بخشیدن به تکمیل موزه دفاع مقدس و مقاومت استان

دریادار دوم «رضا عباسی» با اشاره به لزوم زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و رزمندگان و تبیین آن حماسه‌های جاودان گفت:حضور مسئولین، فرماندهان و پیشکسوتان در موزه دفاع مقدس و مقاومت باعث اهم افزایی و مشارکت در اجرای محتوایی موزه‌های دفاع مقدس و مقاومت در سراسر کشور می‌شود.
کد خبر: ۶۸۷۹۲۷
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۰ - 31August 2024

بازدید مسئولین استانی با هدف ارتقاء کیفیت و سرعت بخشیدن به تکمیل موزه دفاع مقدس و مقاومت استان

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از آذربایجان شرقی، در راستای بازدید مسئولین استانی با هدف ارتقاء کیفیت و سرعت بخشیدن به تکمیل موزه دفاع مقدس و مقاومت نماینده مردم مراغه و عجبشیر در مجلس شورای اسلامی و مدیر کل آب و فاضلاب استان به همراه جمعی از معاونین و پیشکسوتان دفاع مقدس از مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس و مقاومت استان بازدید کردند.
مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی دریادار دوم «رضا عباسی» با اشاره به لزوم زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و رزمندگان و تبیین آن حماسه‌های جاودان گفت:حضور مسئولین، فرماندهان و پیشکسوتان در موزه دفاع مقدس و مقاومت باعث اهم افزایی و مشارکت در اجرای محتوایی موزه‌های دفاع مقدس و مقاومت در سراسر کشور می‌شود.
عباسی گفت: با توجه به ظرفیت بالای شهرستان‌های مراغه و عجبشیر و دارابودن بیش از ۱۴۰۰ شهید گلگون کفن آن شهرستان و حضور رزمندگان و جانبازان سرافراز به پیشنهاد نماینده محترم مجلس شورای اسلامی آن منطقه درصدد اخذ مجوز از بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس برای احداث موزه دفاع مقدس با حمایت نماینده محترم و خیرین عزیز خواهیم بود.
عباسی افزود:در این برنامه مقرر شد نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی شهرستان مراغه و عجبشیر از محل اعتبارات در اختیار خود، موزه دفاع مقدس را در اجرای سوژه محتوایی مربوط به آن شهرستان را نیز حمایت نماید.
انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها