سرپرست اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز خبر داد؛

مشارکت ۳۰۰ فعال فرهنگی البرز در طرح ملی «طوبی»

«درکتانیان» از مشارکت ۳۰۰ فعال فرهنگی استان در طرح ملی طوبی خبر داد و گفت: جامعه هدف این طرح مدارس و دانشگاه‌ها هستند.
کد خبر: ۶۸۷۹۴۰
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۱ - 31August 2024

مشارکت ۳۰۰ فعال فرهنگی البرز در طرح ملی «طوبی»به گزارش دفاع‌پرس از البرز، «غلامرضا درکتانیان» سرپرست اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طرح ملی طوبی به عنوان طرح جامع و مرجع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سال ۱۴۰۲ مصوب و از سوی وزارت ارشاد به تمام ادارات فرهنگ و ارشاد استان‌ها ابلاغ و در ابتدای سال جاری وارد مرحله اجرایی شد.

وی با اشاره به اینکه اجرای طرح طوبی با هدف ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و زیست عفیفانه در کل کشور در دستور قرار گرفته است، افزود: جامعه هدف این طرح مدارس و دنشگاه‌ها هستند و کنشگری آنها از این جهت بوده که مباحث مربوط به حوزه عفاف و حجاب بین نسل نوجوان و جوان تبیین شود.

این مسئول با بیان اینکه در این مرحله از اجرای طرح ۳۰۰ کنشگر حوزه طلاب، مساجد، بسیج و علاقه‌مندان به حوزه عفاف و حجاب از البرز در این طرح شرکت کردند، گفت: در این دوره چکیده کتاب‌ها و مقالات مختلف در مباحث عفاف و حجاب که به شناخت جوانان و نوجوانان کمک می‌کند تدریس شد.

وی تصریح کرد: همچنین توانمندسازی در پاسخگویی به شبهات حجاب و شیوه‌های مواجهه و مناظره، آموزش شیوه‌های تبلیغ، جذب و ارتباط مؤثر با مخاطبان و روش‌های نوین فعالیت‌های فرهنگی در حوزه حجاب و عفاف از دیگر محور‌های این دوره بود.

سرپرست اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز خاطرنشان کرد: این دوره آموزشی همراه با اعطای گواهینامه و ادامه‌دار بودن آموزش در سطوح بالاتر (تکمیلی و تخصصی) است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها