مادر سردار شهید «عبدالرضا موسوی» آسمانی شد

مادر سردار شهید «سید عبدالرضا موسوی» دار فانی را وداع گفت و به فرزند شهیدش پیوست.
کد خبر: ۶۸۷۹۵۴
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۱ - 31August 2024

مادر سردار شهید «عبدالرضا موسوی» آسمانی شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از استان خوزستان، حاجیه «فراهه عبدالخانی» مادر سردار شهید «سید عبدالرضا موسوی» در سن ۹۰ سالگی به دلیل بیماری و کهولت سن دار فانی را وداع گفت.

سردار «سید عبدالرضا موسوی» پس از شهادت «سید محمدعلی جهان آرا» فرمانده سپاه خرمشهر شد و در ۱۷ اردیبهشت سال ۶۱ در جریان عملیات الی بیت المقدس قبل از آزاد سازی خرمشهر به شهادت رسید و در گلزار شهدای آبادان به خاک سپرده شد.

به همین مناسبت سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان و سرهنگ پاسدار «مهدی پوربچاری» مدیر مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خرمشهر با صدور پیامی، درگذشت این مادر صبور و مومنه را تسلیت گفتند.

متن پیام بدین شرح است:

خانواده محترم شهید گرانقدر سردار «سید عبدالرضا موسوی» 

صلابت و شکیبایی مادران شهدای معزز که فرزندان خویش را در راه رضای پروردگار و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی، نثار کردند در وصف نمی‌گنجد و کلمات قادر به ستودن صبر جمیل این بانوان والامقام نیست.

درگذشت بانوی ماجده و مومنه حاجیه «فراهه عبدالخانی» مادر گرامی شهید والامقام «سید عبدالرضا موسوی » را به شما خانواده محترم تسلیت عرض می‌نماییم.

از منظر ادب و ارادت بر ساحت ایمان و مقام صبرشان ادای احترام نموده و از درگاه پروردگار متعال علو مرتبه ربانی برای آن مرحومه مغفوره و بردباری برای بازماندگان مسألت داریم. امید آن که به فضل الهی و در جوار فرزند شهیدشان قرین رحمت ربوبی گردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار