رئیس عقیدتی سیاسی پدافند هوایی شهید ظرافتی استان مازندران مستقر در بابلسر:

هوش مصنوعی در حوزه نظامی و رسانه‌ای یک قدرت است

حجت الاسلام «شیرودی» گفت: یکی از قدرت‌های امروز جهان برای کنترل در حوزه نظامی‌گری و تسلیحات برای کنترل افکار عمومی و رسانه‌ها هوش مصنوعی است.
کد خبر: ۶۸۷۹۵۵
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۶ - 31August 2024

هوش مصنوعی در حوزه نظامی و کنترل افکار عمومی یک قدرت استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مازندران، به مناسبت سالروز پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران مراسم صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح استان مازندران در پایگاه پدافند هوایی استان واقع در بابلسر برگزار شد.

حجت الاسلام «محمدجواد شیرودی» رئیس عقیدتی سیاسی پدافند هوایی شهید ظرافتی استان مازندران مستقر در شهرستان بابلسر در این مراسم اظهار داشت: این اجتماع به بهانه دهم شهریور برگزار شد، اما در واقع به پاسداشت شهادت کسانی است که سرسپرده مام میهن بوده‌اند و این کشور سرافراز و عزتمند را برای ما ساختند و به ما امانت سپردند تا برای آینده اسلام بر دست ما حفظ شود.

وی ادامه داد: با رجوع به قرآن می‌بینیم که در همه حوزه‌ها برای ما راهنمایی و برنامه ارائه می‌کند و یکی از ویژگی‌های خط مبارزه با دشمن و به تعبیری جبهه مقاومت علیه دشمن  تبلیغات و فکر و عملیات روانی دشمن است که در این حوزه هم قرآن مبارزه و خط فکری مبارزه را برای ما ترسیم کرده است.

شیرودی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه در حوزه تکنولوژی و ابزار و تجهیزات دشمن از آن استفاده می‌کند شما هم از آن بهره ببرید، به تأکیدات معظم له در خصوص هوش مصنوعی اشاره کرد و گفت: یکی از قدرت‌های امروز جهان برای کنترل در حوزه نظامی‌گری و تسلیحات برای کنترل افکار عمومی و رسانه‌ها همین مسئله بوده و ما این را تجربه کرده‌ایم و طبعاً زمانی که با چنین موضوعی مواجه می‌شویم باید برای استفاده از آن به دستور قرآن تجهیزمان را در سطح تهدید قرار دهیم.

وی عنوان کرد: همه عالم طبق وعده خداوند ان‌شاءالله زیر پرچم قدسی امام زمان (عج) اجتماع خواهند کرد و به زودی شاهد شکست تاریخی جبهه باطل خواهیم بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها