فرمانده پدافند هوایی استان مازندران مستقر در شهرستان بابلسر:

پدافند هوایی در بالاترین سطح آمادگی به سر می‌برد

سرهنگ «مهدی‌نژاد» گفت: پدافند هوایی در بالاترین سطح آمادگی به سر می‌برد و توانایی آن را داریم که در لحظه آسمان رژیم صهیونیستی را رصد کنیم.
کد خبر: ۶۸۷۹۵۹
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۶ - 31August 2024

پدافند هوایی در بالاترین سطح آمادگی به سر می‌بردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مازندران، به مناسبت سالروز پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران مراسم صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح استان مازندران در پایگاه پدافند هوایی استان واقع در بابلسر برگزار شد.

سرهنگ «سید احمد مهدی‌نژاد» فرمانده پدافند هوایی استان مازندران مستقر در شهرستان بابلسر ضمن تبریک به نیرو‌های مسلح استان مازندران با اشاره به اینکه امروز سالروز تشکیل پدافند هوایی به فرمان حکیمانه فرمانده کل قوا است، اظهار داشت: تجهیزات و دستاورد‌های پدافند هوایی در دوران سازندگی نتیجه این تصمیم رهبر معظم انقلاب اسلامی است که نشان از درایت و هوشمندی ایشان را داشته و خواهد داشت.

وی با اشاره به سخنان فرمانده نیروی پدافند هوایی در نمازجمعه روز گذشته تهران، افزود: پدافند هوایی در بالاترین سطح آمادگی به سر می‌برد و توانایی آن را داریم که به عنوان مثال در لحظه آسمان رژیم صهیونیستی را رصد کنیم.

مهدی نژاد با اشاره به نامه ۵۱ امیرالمومنین به مالک اشتر اذعان داشت: امیرالمومنین نیرو‌های مسلح را دژ و دیوار محکم ملت و جامعه معرفی کرده است و چه مقامی بالاتر از این که ما دژ محکم ملت و جامعه باشیم. قدر خودمان را بدانیم و به شغل و مسئولیت مان افتخار کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها