با صدور پیامی؛

استاندار خوزستان درگذشت مادر شهیدان «حاجی شاه» را تسلیت گفت

در پیام حسینی محراب آمده است؛ مادر فداکاری که در سایه ارادت خالصانه به خاندان عصمت و طهارت (ع)، فرزندانی مجاهد و ایثارگر تربیت و در راه دفاع از دین و انقلاب اسلامی هدیه کردند، الگویی ماندگار در فرهنگ ایثار و شهادت به شمار می‌روند.
کد خبر: ۶۸۷۹۸۰
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۲ - 31August 2024

استاندار خوزستان درگذشت مادر شهیدان «حاجی شاه» را تسلیت گفتبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از استان خوزستان، «علی اکبر حسینی محراب» استاندار خوزستان امروز با صدور پیامی درگذشت مادر شهیدان حاجی‌شاه را تسلیت گفت.

در متن پیام آمده است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت بانوی مومنه حاجیه «طاهره نیکویان» مادر گرامی شهیدان والامقام «شهناز، محمدحسین و ناصر حاجی شاه» از شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس موجب تالم و تاثر خاطر اینجانب گردید.

مادر فداکاری که در سایه ارادت خالصانه به خاندان عصمت و طهارت (ع)، فرزندانی مجاهد و ایثارگر تربیت و در راه دفاع از دین و انقلاب اسلامی هدیه کردند، الگویی ماندگار در فرهنگ ایثار و شهادت به شمار می‌روند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره این شهیدان والامقام، مصیبت وارده را به خانواده داغدار ایشان، خانواده‌های معظم شهدا و مردم شهید پرور استان خوزستان تسلیت و تعزیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای آن فقیده سعیده، علو درجات و همنشینی با فرزندان شهیدش و برای بازماندگان صبر و اجر مسالت می‌نمایم.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها