مدیر عامل جمعیت هلال ‌احمر استان زنجان:

خیرین زنجانی ۲۰ دستگاه ویلچر به هلال‌احمر اهدا کردند

«هاشمی» گفت: خیرین و نیکوکاران ۲۰ دستگاه ویلچر در قالب پویش ملی هزار ویلچر در مسیر عاشقی با هدف ارائه خدمات‌ ویلچررانی به زائران سالمند و کم توان حضرت علی ابن مـوسی الرضا (ع) به هلال‌احمر استان اهدا کردند.
کد خبر: ۶۸۷۹۹۲
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۶ - 31August 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زنجان، «حکمت‌اله هاشمی» در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای اجرای پویش ملی هزار ویلچر در مسیر عاشقی جهت ارائه خدمات ویلچررانی به زائران سالمند و کم توان حضرت علی ابن مـوسی الرضا (ع) ، حضرت مــعصومه و دیگر اماکن متبرکه این تعداد ویلچر توسط خیرین و نیکوکاران به هلال احمر اهدا شد.

وی خاطرنشان کرد: این ویلچرها در طرح قدم به قدم در مسیر بهشت جهت ارائه خدمات ویلچررانی به افراد کم توان، ناتوان و زوار سالمند امام هشتم در مشهد مقدس استفاده خواهد شد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: این ویلچرها پس از پایان طرح قدم به قدم در مسیر بهشت و همینطور ارائه خدمات به عزاداران حضرت مــعصومه(س) در بانک امانات پزشکی هلال‌احمر استان قرار می گیرد تا در صورت نیاز بیماران نیازمند، از این تجهیزات پزشکی به صورت امانت استفاده شود.

هاشمی تاکید کرد: خیرین، نیکوکاران و مردم نوعدوست استان با اهدای ویلچر و یا ســهمی از هزینه خرید آن در مسیــر عاشقی زائران با هلال احمر همکاری کردند.

وی خاطرنشان کرد: این ویلچر های اهدایی به نام خود خیرین و نیکوکاران به صورت پلاک ثبت شده و در مسیر عاشقی مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها