رئیس کارگروه مهارت آموزی و اشتغال استان یزد خبر داد؛

افزایش ۴۰ درصدی تسهیلات تخصیصى اشتغال‌زایى کارکنان وظیفه ماهر منقضى خدمت ۱۴۰۳

رئیس کارگروه مهارت آموزی و اشتغال استان یزد از افزایش ۴۰ درصدی تسهیلات تخصیصى اشتغال‌زایى کارکنان وظیفه ماهر منقضى خدمت ۱۴۰۳ نسبت به سال گذشته خبر داد.
کد خبر: ۶۸۷۹۹۳
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۶ - 31August 2024

به گزارش دفاع‌پرس از یزد، «محمدعلی شاه‌حسینی» رئیس کارگروه مهارت آموزی و اشتغال استان یزد در جلسه قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح استان که امروز برگزار شد، با اشاره به لزوم ترویج فرهنگ مهارت آموزی اظهار داشت: موضوع فرهنگ‌سازی بسیار مهم است و باید جامعه هدف خود را با اهمیت و فواید مهارت آموزی آشنا کنیم.

وی با تاکید بر اینکه موضوع مهارت‌آموزی سربازان را رها نخواهیم کرد، گفت: کسب مهارت و اشتغال جوانان اولویت اصلی جامعه است. 

رئیس کارگروه مهارت آموزی و اشتغال استان یزد از افزایش ۴۰ درصدی تسهیلات تخصیصى اشتغالزایى کارکنان وظیفه ماهر منقضى خدمت ۱۴۰۳ خبر داد و گفت: در سال ۱۴۰۲ اعتبار تسهیلات تخصیصى اشتغالزایى ۲۳۹ نفر از کارکنان وظیفه ماهر منقضى خدمت مبلغی بالغ بر ۴۶ میلیارد تومان پرداخت شده است.

شاه‌حسینی ادامه داد: همچنین در سال ۱۴۰۳ اعتبار اعطایی تسهیلات اشتغال‌زایی ۴۳۳ نفر از کارکنان وظیفه ماهر منقضی خدمت مبلغ ۶۵‌میلیارد تومان پرداخت خواهد شد.

وی کسب مهارت و اشتغال جوانان اولویت اصلی جامعه خواند و گفت: موضوع مهارت‌آموزی از جمله مواردی است که در رفع بیکاری موثر بوده و به جوانان کمک می‌کند تا شغلی را برای خود ایجاد کنند. به عبارتی دیگر ما از طریق مهارت‌آموزی به دنبال کاهش بیکاری و توانمندسازی جوانان برای ایجاد شغل هستیم.

رئیس کارگروه مهارت آموزی و اشتغال استان یزد ادامه داد: با استفاده از ظرفیت خود سربازان می‌توان موضوع مهارت آموزی را پیگیری کرد، چراکه سربازان پتانسیل بسیار خوبی دارند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها