معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان یزد خبر داد؛

اعزام ۸۰ جوان هلال احمر یزد برای خدمت‌رسانی به زائران امام رضا (ع) 

میرحسینی گفت: تعداد ۸۰ نفر از اعضای جوان جمعیت هلال احمر استان یزد برای دومین سال در طرح «قدم به قدم در مسیر بهشت» در راستای خدمات رسانی به زائران امام رضا (ع) به مشهد مقدس اعزام شدند.
کد خبر: ۶۸۸۰۰۰
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۵ - 31August 2024

به گزارش دفاع‌پرس از یزد، «سیدجواد میرحسینی» معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان یزد اظهار داشت: اعضای فعال جوانان جمعیت هلال احمر استان یزد در قالب ۸۰ نفر خواهر و برادر، برای حضور در طرح «قدم به قدم تا مسیر بهشت» برای دومین سال به مشهد مقدس اعزام شدند تا در دهه آخر صفر به زائران امام رضا (ع) خدمات ارائه دهند.

وی گفت: این اعضا همراه با تجهیزات مورد نیاز و تعدادی ویلچر برای جابجایی زوار مشهد مقدس اعزام شدند.

معاون هلال احمر استان بیان کرد: طرح قدم به قدم در مسیر بهشت برای دومین سال پیاپی با هدف ارائه خدمات بشردوستانه، فرهنگی و ویلچررانی برای زائران سالمند و ناتوان علی‌بن موسی الرضا علیه السلام و پیشگیری و درمان گرمازدگی به زائران سالمند و کم توانا با حضور جوانان بشردوست هلال احمر اجرا می‌شود.

میرحسینی با بیان این که برنامه خدمت جمعیت جوانان هلال احمر در مشهد از امروز شنبه ۱۰ شهریورماه آغاز می‌شود، افزود: پس از گروه‌بندی توسط سرپرست‌ها، هر کدام از خادمان جوان در این ایام، چهار روز به خدمت‌رسانی و کمک به زائران سالخورده، خسته و یا ناتوان مشرف می‌شوند که اقدامی‌بزرگ و بشردوستانه است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها