تئاتر آفرینش پتانسیل خوبی در اتصال جوانان به مهدویت دارد

معاون امور مدارس سما استان یزددر نشست دبیران تخصصی و رابطان خبر جشنواره امامت و مهدویت گفت: تئاتر آفرینش با استفاده ازمفاهیم رشته تکنولوژی آموزشی در دانشکده تعلیم و تربیت، ظرفیت ویژه معنوی برای جوانان ایجاد کرده است. 
کد خبر: ۶۸۸۰۰۶
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۴ - 31August 2024

به گزارش دفاع‌پرس از یزد، «سید علی المدرسی» معاون امور مدارس سمای دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد در جمع دبیران تخصصی استان‌های کرمان، اصفهان، نجف آباد و خراسان جنوبی که در واحد یزد برگذار شد با اشاره به دنبال کردن بحث امامت و مهدویت در سما یزد گفت: مهارت‌های زندگی بر اساس حیات طیبه، یکی از برنامه‌های مهم استان یزد است و با اقبال خوب کشوری روبرو شده است و با تئاتر آفرینش تلفیق شده و با استفاده ازمفاهیم رشته تکنولوژی آموزشی در دانشکده تعلیم و تربیت، ظرفیت ویژه معنوی برای جوانان ایجاد کرده است. 

المدرسی با اشاره به تاثیر کار فرهنگی ربر جوانان گفت: آوردن جوانان در موضوعات امامت و مهدویت کار تخصصی است که مهارت خاص خود را می‌طلبد. در مجموعه سما تلاش داریم با کار روی آموزه‌های دینی خوراک فکری متناسب با سن جوانان تولید کرده تا در مسیر صحیح زندگی قرار گیرند.

وی دانشگاه آزاد اسلامی یزد را مبدع شمسه رشد دانست و گفت: بر اساس زمانبندی سنین جوان آنچه را که متناسب با آیات الهی و دستورات احکام اسلامی مبنی بر تعلیم و تربیت؛ صیانت، عبودیت و وزارت یک مکانیزم را طراحی کردیم که از بهترین زمان گیرایی و آموزش تربیتی فرد، استفاده کرده تا آموزش با درک حداکثری حاصل شود.

معاون امور مدارس سمای دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد ادامه داد: شخصیت حضرت علی اکبر (ع) را متناسب با سن جوان و در قالب مفاهیم نمایش و فیلم به آنان عرضه کردن تا با فهم خود الگو برداری کند را آغاز کردیم، و به مطالبات جامعه پاسخ دادیم.

المدرسی با اظهار نگرانی از تاخیر شخصیت‌های اهل بیت در تئاتر و کارتن‌های کودکان گفت: باید جوانان را دریافت و با معارف ناب اهل بیت آشنا کرد و از تسلط فرهنگ غرب بر آنان که بر مادی‌گری و لذت استوار است جلوگیری کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها