مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی:

انتقال و اشاعه فرهنگ غنی دفاع مقدس وظیفه همگان است

جلسه هماهنگی فی مابین اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس آذربایجان شرقی و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در خصوص تعامل هر چه بیشتر جهت افزایش فعالیتهای ارزشی ،فرهنگی و هنری برگزار شد.
کد خبر: ۶۸۸۰۱
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۹ - 02February 2016

انتقال و اشاعه فرهنگ غنی دفاع مقدس وظیفه همگان است

به گزارش دفاع پرس از آذربایجان شرقی، سرتیپ دوم پاسدار عزت اله جعفری، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس آذربایجان شرقی توضیحاتی در خصوص فعالیتها و عملکرد اداره کل حفظ آثار استان ارائه و خواستار حمایت و همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در خصوص افزایش فعالیتهای ارزشی، فرهنگی و هنری گردید.

دکتر صفی پور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان نیز ضمن قدردانی از حضور سردار جعفری و معاونین وی خاطرنشان کرد: انتقال و اشاعه فرهنگ غنی دفاع مقدس وظیفه همگان است و همه باید در این راه قدم برداریم.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان نیز آمادگی اداره کل خود را نیز جهت تعامل و همکاری هر چه بیشتر اعلام نمود.

در ادامه آقایان: رضا قلیزاده (معاون ادبیات و انتشارات)، قاسمی (معاون اداری و پشتیبانی)، خلفاپور (معاون تحقیقات و پژوهش)، صمد علی بیگلو (معاون روابط عمومی و تبلیغات) و سرکار خانم پیر سمساری (مسئول امور بانوان) از اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان از فعالیتهای معاونت خود گزارشی و قرار بر این شدکه تفاهم نامهای فی ما بین تنظیم و منعقد گردد.

همچنین این جلسه با اتخاذ مصوباتی در حوزه دفاع مقدس بود که چاپ کتب معرفی مناطق عملیاتی (راهیان نور) و ... از جمله موارد آن بود.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار