مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس فارس:

هفته دفاع مقدس یکی از یوم الله های انقلاب اسلامی است

سرتیپ دوم پاسدار«سعید کوشکی جهرمی» گفت: یکی از یوم الله های انقلاب اسلامی هفته دفاع مقدس است که همه باید به بزرگداشت این یوم الله توجه ویژه داشته باشند.
کد خبر: ۶۸۸۰۲۶
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۱ - 31August 2024

هفته دفاع مقدس یکی از یوم الله های انقلاب اسلامی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، سرتیپ دوم پاسدار «سعید کوشکی جهرمی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس فارس امروز(شنبه) در جلسه ارتباط تصویری با فرمانداران و فرماندهان نواحی سپاه استان که با حضور مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری فارس به مناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس در دفتر معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس برگزار شد با بیان اینکه هفته دفاع مقدس یکی از یوم الله های انقلاب اسلامی است اظهارداشت: باید در این ایام بخشی از تجلی گری ایثار و شهادت که میراث شهدا است به نسل های آینده منتقل کنیم.

سردار کوشکی با اشاره به تعبیر مقام معظم رهبری در خصوص اینکه دفاع مقدس گنجینه است و باید این گنجینه کالبد شکافی و برای جوانان ملموس باشد بیان داشت: در این زمینه باید تلاش شود تا دستاوردهای ارزشمند دوران دفاع مقدس بازگو و تبیین شود.

وی تصریح کرد: بزرگداشت هفته دفاع مقدس در شهرستان ها با مسئولیت فرمانداران بعنوان رییس شورای حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس فارس و با دبیری فرماندهان سپاه نواحی سپاه شهرستان ها و با حضور اعضا برگزار و برنامه ریزی لازم جهت گرامیداشت این ایام صورت می گیرد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان فارس گفت: امسال برنامه محوری هفته دفاع مقدس دیدار تصویری پیشکسوتان دوران دفاع مقدس با مقام معظم رهبری می باشد که این مراسم هم در مرکز استان و هم در مراکز شهرستان ها و شهر ها و همچنین ادارات و سازمان ها و مراکز نظامی نیز برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار