امام جمعه بابلسر تأکید کرد؛

لزوم استفاده از ظرفیت متخصصین هنر در طراحی المان شهید گمنام بابلسر

حجت الاسلام «قلی‌پور» بر لزوم استفاده از ظرفیت متخصصین دانشکده هنر و معماری دانشگاه مازندران برای طراحی المان مقبره شهید گمنام در بوستان بعثت شهرک ساحلی بابلسر تاکید کرد.
کد خبر: ۶۸۸۰۴۳
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۳ - 31August 2024

لزوم استفاده از ظرفیت متخصصین دانشکده هنر در طراحی المان شهید گمنام بابلسربه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مازندران، جلسه برنامه ریزی برای استقبال و تدفین شهید گمنام امروز با حضور جمعی از مسئولان و پیشکسوتان دفاع مقدس امروز در دیدار با حجت‌الاسلام‌ «محمداسماعیل قلی‌پور» امام‌جمعه شهرستان‌ برگزار شد.

حجت الاسلام قلی‌پور در این جلسه با اشاره به جملاتی از زیارت اربعین اظهار داشت: امام حسینی که بانک فضایل است؛ در این زیارت برای ایشان به رفعت مقام شهادت اشاره می‌شود که مقام والای حضرت اباعبدالله (ع) بواسطه شهادت به ایشان عطا شد.

امام جمعه شهرستان بابلسر با اشاره به اینکه محل تدفین شهید گمنام به برکت پیکر مطهر شهید، دارالشفا و محل استجابت است، تصریح کرد: کارگردان برنامه‌های شهدا خود شهیدان هستند و یقینا هرکسی لایق نیست که برای شهدا قدم بردارد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بابلسر در این جلسه بر لزوم استفاده از ظرفیت متخصصین دانشکده هنر و معماری دانشگاه مازندران برای طراحی المان مقبره شهید گمنام در بوستان بعثت شهرک ساحلی بابلسر تاکید کرد.

در ابتدای این جلسه «سیدباقر طاهری» مسئول دفتر حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان بابلسر اهداف و برنامه‌ها و زمان تدفین شهید گمنام بر اساس ابلاغیه اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مازندران را تشریح کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها