علیرضا بخت در پاراتکواندو به مدال برنز رسید

نماینده تیم ملی پاراتکواندو کشورمان در دیدار رده بندی برابر حریفی از صربستان به میدان رفت و با پیروزی برابر وی به مدال برنز دست پیدا کرد.
کد خبر: ۶۸۸۰۵۰
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۴ - 31August 2024

به گزارش گروه جامعه دفاع‌پرس، نماینده تیم ملی پاراتکواندو کشورمان در دیدار رده بندی برابر حریفی از صربستان به میدان رفت و با پیروزی برابر وی به مدال برنز دست پیدا کرد.

علیرضا بخت در پاراتکواندو به مدال برنز رسید

در ادامه رقابت‌های پاراتکواندو در بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس و در دیدار رده بندی وزن ۸۰- کیلوگرم به مصاف «نیکولا سبجیک» از صربستان رفت و در نهایت با برتری ۲۹ بر ۶ برابر وی به مدال برنز رسید.

بخت در مسابقات امروز بعد از یک دور استراحت، «نورلان دمبایف» از قزاقستان را در راند طلایی و در نهایت با نتیجه ۷ بر ۵ شکست داد و به مرحله نیمه نهایی صعود کرده بود. وی در این مرحله برابر «توشتمیروف» دارنده مدال طلای قهرمانی جهان و آسیا از ازبکستان ۱۸ بر ۱۲ بازنده شد و به دیدار رده بندی رفت.

حامد حق شناس هم در وزن ۸۰+ کیلوگرم برای کسب مدال برنز به مصاف «نیشان اومیرلی» از قزاقستان می‌رود.

تیم ملی کشورمان در این دوره از بازی‌ها ۵ نماینده دارد که تاکنون زهرا رحیمی موفق به کسب مدال برنز شده است. سعید صادقیان پور به دلیل آسیب دیدگی و مریم عبدالله پور هم با شکست برابر رقبای خود از دستیابی به مدال بازماندند.

انتهای پیام/۹۵۵

نظر شما
پربیننده ها