مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز:

مشکلی برای جابه‌جایی زائران البرزی به مشهد مقدس نداریم

«زندی‌فر» با اشاره به افزایش درخواست ناوگان برای سفر به مشهد مقدس گفت: مشکلی از لحاظ تأمین ناوگان مورد نیاز زائران نداریم.
کد خبر: ۶۸۸۰۹۰
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۸ - 01September 2024

مشکلی برای جابه‌جایی زائران البرزی به مشهد مقدس نداریمبه گزارش دفاع‌پرس از البرز، «علی زندی‌فر» مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای البرز، اظهار داشت: باتوجه به نزدیک شدن به ایام پایانی ماه صفر و شهادت امام هشتم موج سفر به مشهد مقدس از نهم شهریور آغاز شده است و تا ۱۵ شهریور ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه  اکثر این سفر‌ها با کاروان و به‌صورت دربستی انجام می‌شود و خوشبختانه مشکلی در تأمین ناوگان برای زائران نداریم، افزود: در راستای اهمیت ارائه خدمات حداکثری و مطلوب به مسافران ناوگان عمومی، کمیته‌هایی تخصصی شامل برنامه‌ریزی، ارزیابی و نظارتی در حوزه حمل و نقل تشکیل شده تا شیفتگان امام هشتم (ع) به بهترین شکل ممکن برای حضور در مراسم شهادت امام رضا (ع) شرکت کنند.

زندی‌فر در پایان سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها را بهترین پل ارتباطی میان مردم و مسئولان اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز عنوان کرد و گفت: کاربران جاده‌ای برای اطلاع از آخرین وضعیت راه‌ها و طرح مشکلات، پیشنهادات و انتقادات خود چه در حوزه راه‌ها و چه حوزه حمل و نقل می‌توانند با سامانه ۱۴۱ تماس بگیرند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار