ترافیک سنگین در محورهای شمالی و راه‌های منتهی به مشهد

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا گفت: ترافیک در محور‌های شمالی و راه‌های منتهی به مشهد سنگین گزارش شده است.
کد خبر: ۶۸۸۰۹۹
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۱ - 01September 2024

به گزارش گروه جامعه دفاع‌پرس، سرهنگ احمد شیرانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا اظهار داشت: ترافیک در محور‌های شمالی و راه‌های منتهی به مشهد به صورت سنگین گزارش شده است.

ترافیک سنگین در محورهای شمالی و راه‌های منتهی به مشهد

وی افزود: در محور چالوس (مسیر جنوب به شمال) ترافیک سنگینی حدفاصل پل زنگوله تا سیاه بیشه مشاهده می‌شود. همچنین، در آزادراه تهران – شمال (مسیر جنوب به شمال)، ترافیک سنگین در محدوده‌های تونل ۱۳، حدفاصل تونل‌های شماره ۱۷ تا ۱۸ و ابتدا و انتهای تونل البرز وجود دارد.

سرهنگ شیرانی بیان کرد: در محور هراز (مسیر جنوب به شمال) نیز ترافیک سنگین در محدوده‌های مشا، زیار، وانا و سه راهی چلاو گزارش شده است. با این حال، تردد در محور فیروزکوه و آزادراه قزوین – رشت به صورت روان ادامه دارد. لازم به ذکر است که محور‌های شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی هستند.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا گفت: در سایر محورها، ترافیک سنگین در آزادراه کرج – تهران محدوده‌های حسین آباد و کمالشهر و همچنین در آزادراه قزوین – کرج – تهران حدفاصل پایانه کلانتری تا پل کلاک گزارش شده است.

وی در پایان گفت: همچنین، در محور‌های منتهی به مشهد، ترافیک سنگینی در بزرگراه مشهد – چناران محدوده سه راهی فردوس و آزادراه مشهد – باغچه مشاهده می‌شود. به رانندگان توصیه می‌شود پیش از حرکت از وضعیت جاده‌ها اطلاع حاصل کرده و زمان سفر خود را به گونه‌ای تنظیم کنند که از ایجاد تراکم بیشتر جلوگیری شود.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار