رئیس کل دادگستری استان اردبیل:

مسیر رعایت قانون بهترین راه برای حل همه مشکلات است

حجت الاسلام والمسلمین «کثیرلو» گفت: مسیر رعایت قانون بهترین راه برای حل همه مشکلات است.
کد خبر: ۶۸۸۱۳۰
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۶ - 01September 2024

به گزارش دفاع‌پرس از اردبیل،حجت الاسلام والمسلمین «حسین کثیرلو» رئیس کل دادگستری استان اردبیل روز گذشته (شنبه) در مراسم تکریم و معارفه رئیس حوزه قضایی بخش جعفرآباد با بیان اهمیت قضا و قضاوت، قبول مسئولیت در دستگاه قضایی را نوعی ایثار دانست که باید برای جلب رضایتمندی عمومی و احقاق حق و عدالت شبانه روزی تلاش کرد.

مسیر رعایت قانون بهترین راه برای حل همه مشکلات است

وی در خصوص اولویت‌های دستگاه قضایی گفت: سند تحول قضایی یک سند راهبردی و کلیدی برای دستگاه قضایی است که میزان موفقیت در امورات قضایی براساس این سند ارزیابی و سنجیده می‌شود.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل افزود: از جمله کلید واژه‌های اساسی و تعیین کننده در این سند، توجه به مقوله پیشگیری از وقوع جرم و اجرای جامع و دقیق قانون است و مسلماً حرکت بر مسیر قانون بهترین راه برای حل همه مشکلات است.

وی با بیان اینکه رسیدن به نتایج مطلوب در عرصه خدمت رسانی نیازمند همکاری، تعامل و هم افزایی تمامی دستگاه‌ها و نهاد‌های نظامی و امنیتی است، خاطرنشان کرد: تعامل سازنده و در چارچوب قانون و انجام احسن وظایف و رسالت‌های تعریف شده برای هر سازمان کلید کسب موفقیت‌های استانی در خدمت رسانی به مردم است.

کثیرلو، توجه و اهتمام ویژه به ایجاد صلح و سازش در پرونده‌های خانواده، تلاش برای کاهش ورودی پرونده به محاکم، برخورد قاطع با اراذل و اوباش و مقابله جدی با هرگونه تعرض، تصرف و تحریب منابع ملی و منابع طبیعی را مورد تاکید قرار داد.

در ادامه با قدردانی از خدمات قاضی نادر پورمهدی، قاضی توحید عبادی به عنوان رئیس جدید حوزه قضایی بخش جعفر آباد معرفی شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها