فرمانده مرزبانی انتظامی خبر داد؛

کشف ۷۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در مرزهای جنوب شرقی

سردار گودرزی از موفقیت مرزبانان و کشف ۷۰۰ کیلوگرم مواد افیونی تریاک و حشیش توسط مرزداران هنگ مرزی سراوان خبر داد.
کد خبر: ۶۸۸۱۳۴
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۴ - 01September 2024

به گزارش گروه جامعه دفاع‌پرس، سردار احمدعلی گودرزی فرمانده مرزبانی انتظامی اظهار داشت: مرزداران غیور هنگ مرزی سراوان با اشراف اطلاعاتی و کنترل مستمر نوار مرزی حوزه استحفاظی، مطلع شدند قاچاقچیان قصد دارند مقادیری مواد افیونی را از آن سوی مرز‌ها وارد کشور کنند.

کشف ۷۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در مرزهای جنوب شرقی

فرمانده مرزبانی فراجا گفت: برای مقابله با این باند قاچاق مواد مخدر، مرزداران پس از شناسایی محل عبور قاچاقچیان به اجرای هدفمند کمین پرداخته و در یک عملیات هدفمند سوداگران مرگ را در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام گذاشتند.

سردار گودرزی افزود: در این عملیات که با درگیری مسلحانه بین مأموران و قاچاقچیان همراه بود سوداگران مرگ که در مقابل تاکتیک‌های عملیاتی و آتش پر حجم مرزداران توان مقابله نداشتند، با استفاده از تاریکی هوا و کوهستانی بودن منطقه از محل متواری شدند.

این مقام ارشد مرزبانی فراجا با اشاره به موفقیت مرزبانان در این عملیات تصریح کرد: مرزداران هنگ مرزی سراوان موفق شدند پس از پاک سازی منطقه، ضمن دستگیری ۲ نفر سوداگر مرگ و توقیف یک دستگاه خودرو، مقدار ۷۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر شامل؛ ۵۰۰ کیلوگرم تریاک و ۲۰۰ کیلوگرم حشیش را کشف کنند.

فرمانده مرزبانی انتظامی در خاتمه هشدار داد: اشرار مسلح، قاچاقچیان و متجاوزان بدانند که مرزبانان با همکاری سایر نهاد‌های اطلاعاتی و امنیتی و با کمک مرزنشینان غیور کشور، با تمام وجود از مرز‌های جمهوری اسلامی ایران حراست کرده و مقتدرانه با هرگونه تخلف و اقدامات غیرقانونی در مرز مقابله و برخورد می‌کنند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار