مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران:

دفاع مقدس جهاد مقدس ملت بزرگ ایران بود

«سلامی» گفت: دفاع مقدس جهاد مقدس ملت بزرگ ایران بود که جوانان در آن نقش محوری داشتند.
کد خبر: ۶۸۸۱۴۰
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۲ - 01September 2024

دفاع مقدس جهاد مقدس ملت بزرگ ایران بودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مازندران، سرهنگ پاسدار «محمد حسن سلامی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران امروز در دیدار و گفت‌وگو با «علی رجبی وندچالی» مدیر کل ورزش و امور جوانان استان با بیان اینکه دفاع مقدس جهاد مقدس ملت ایران بود، اظهار داشت: دفاع مقدس فرهنگ ایستادگی، مقاومت و تفکر جهانی مقاومت را به وجود آورد و روحیه معنویت و مجاهدت را در جامعه افزایش می‌دهد.

وی با بیان اینکه جامعه ورزشی جامعه پرمخاطب و تأثیرگذار است، افزود: جوانان میدان‌دار دفاع مقدس بودند و این دو مجموعه باید امروز برای زنده نگه داشتن و بزرگداشت این ایام الله نقش آفرین باشند.

سرهنگ سلامی اضافه کرد: همچنین هیئت‌های ورزشی و ادارات ورزش شهرستان‌ها باید نسبت به بزرگداشت هفته دفاع مقدس رنامه‌ریزی داشته باشند.

این مسئول گفت: همچنین با تشکل‌های مردم نهاد استان مازندران مکاتبه شود تا برای زنده نگه داشتن این ایام برنامه‌ریزی داشته باشند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران برگزاری اجتماع ورزشکاران، اجتماع تشکل‌های مردم نهاد را از برنامه‌هایی عنوان کرد که می‌تواند تاثیرگذار باشد و گفت: همچنین اداره کل ورزش و جوانان در برپایی نمایشگاه هفته دفاع مقدس در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان نقش آفرین باشد.

این مسئول ضمن تقدیر از اداره کل ورزش و امور جوانان در ساخت یادمان شهید گمنام بیان داشت: این کار بسیار ارزشمند قابل تقدیر است.

وی بر آموزش معارف دفاع مقدس و مقاومت کارکنان ورزش و امور جوانان در سراسر استان تاکید کرد و افزود: انتظار داریم این برنامه با هماهنگی سازمان مدیریت برنامه‌ریزی و مدیریت آموزش اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران تا پایان سال انجام شود.

سرهنگ سلامی با تاکید بر ثبت برنامه‌های هفته دفاع مقدس در سامانه جامع دفاع مقدس بر زنده نگه داشتن یاد و سیره شهدا در مجموعه‌های ورزشی تاکید کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار