اردوی جهادی پزشکی تشکل‌های شاهد و ایثارگر در «سردشت» برگزار می‌شود

«نریمانی» با اشاره به اردوی جهادی پزشکی تشکل‌های شاهد و ایثارگر که از ۱۲ تا ۱۶ شهریور در شهرستان سردشت برگزار می‌شود، گفت: در این اردوی جهادی، ۲۰ پزشک به جانبازان شیمیایی که جزو اولویت‌های ما هستند خدمت ارائه می‌کنند و افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی نیز ویزیت خواهند شد.
کد خبر: ۶۸۸۱۵۹
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۹ - 01September 2024

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «رحیم نریمانی» مدیرکل دفتر تشکل‌های ایثارگری و مشارکت‌های مردمی بنیاد شهید و امور ایثارگران، با اشاره به اینکه یکی از وظایف مهم این اداره‌کل، استفاده از ظرفیت‌های مردمی برای خدمت‌رسانی به خانواده بزرگ ایثارگران و محرومیت‌زدایی از جامعه است، اظهار داشت: محرومیت‌زدایی مناطق کم‌برخوردار توسط گروه‌های جهادی، یک کار بسیار ارزشمند و در نوع خود بی‌نظیر است و تبلور روحیه ایثار و فداکاری که مهمترین رکن و اساس ایران اسلامی است، در اقدامات جهادگرانه به بهترین شکل ظهور و بروز پیدا می‌کند.

اردوی جهادی پزشکی تشکل‌های شاهد و ایثارگر در «سردشت» برگزار می‌شود

نریمانی اقدامات جهادی را به مثابه تحقق آرمان‌های شهیدان در عرصه ایثارگری دانست و اظهار‌داشت: گروه‌های جهادی تشکل‌های شاهد و ایثارگر حقیقتاً کمک‌های بزرگی را به محرومان و آسیب‌دیدگان ارائه و در رفع محرومیت‌زدایی موفق عمل کرده‌اند.

مدیرکل دفتر تشکل‌های ایثارگری و مشارکت‌های مردمی خاطرنشان کرد: هیچ خدمتی بالاتر و با ارزش‌تر از کمک‌رسانی به محرومان نیست و افرادی که در این راستا بدون هیچ‌گونه چشم‌داشتی تمام تلاش خود را به کار می‌گیرند، علاوه بر اینکه پا در رکاب ولایت و مهیا برای خدمت به نظام هستند، اجر دنیوی و اخروی آنها نیز در نزد پروردگار محفوظ است.

نریمانی با اشاره به اردوی جهادی پزشکی تشکل‌های شاهد و ایثارگر که از ۱۲ تا ۱۶ شهریور در شهرستان سردشت برگزار می‌شود، گفت: در این اردوی جهادی، ۲۰ پزشک به جانبازان شیمیایی که جزو اولویت‌های ما هستند خدمت ارائه می‌کنند و افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی نیز ویزیت خواهند شد.

مدیرکل دفتر تشکل‌های ایثارگری و مشارکت‌های مردمی بنیاد شهید و امور ایثارگران اظهار داشت: در این اردو متخصصان ریه، ارتوپد، جراح زنان، مامایی، فیزیوتراپ، داخلی عفونی، فوق‌تخصص اورولوژی، جراح قلب، توانبخشی قلب، داخلی، پوست، چشم طب مکمل طب فیزیک، فوق‌تخصص و جراح مغز و اعصاب و تراپیست، خدمات پزشکی و پیراپزشکی را به افراد نیازمند و مقیم در سردشت ارائه می‌کنند.

نریمانی با تأکید بر این‌که ساماندهی گروه‌های جهادی برای خدمت‌رسانی به جامعه ایثارگری و مردم در مناطق محروم و کم‌برخوردار، از اولویت‌های سال جاری است، تصریح کرد: کلیه گروه‌های جهادی متقاضی همکاری با بنیاد شهید و امور ایثارگران، برای ثبت‌نام و اعلام آمادگی همکاری به ادارات‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان‌ها مراجعه کنند.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار