اولین جلسه هماهنگی مراسم تجلیل از پیشکسوتان جهاد و مقاومت استان خوزستان برگزار شد

اولین جلسه هماهنگی مراسم تجلیل از پیشکسوتان جهاد و مقاومت استان خوزستان با حضور فرمانداران، فرماندهان نواحی مقاومت بسیج و نمایندگان اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان در شهرهای مختلف در اهواز برگزار شد.
کد خبر: ۶۸۸۱۶۹
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۹ - 01September 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از استان خوزستان، اولین جلسه هماهنگی مراسم تجلیل از پیشکسوتان جهاد و مقاومت استان خوزستان با حضور فرمانداران، فرماندهان نواحی مقاومت بسیج و نمایندگان اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان در شهرهای مختلف امروز به صورت وبینار با حضور سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان، «عبدالله افرازه شهاوند» معاون سیاسی، اجتماعی استانداری خوزستان، سردار «مسعود فلاحی» جانشین فرمانده سپاه استان و سردار «محمد علی‌پور» مسئول پیشکسوتان سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان در اهواز برگزار شد.

سردار مرادحاجتی در ابتدای این جلسه به اهمیت هفته دفاع مقدس پرداخت و اظهار داشت: مهمترین برنامه روز اول هفته دفاع مقدس طبق روال سال‌های گذشته تجلیل از پیشکسوتان و مهمتر از آن فرمایشات رهبر معظم انقلاب است که نقشه راه همه ما برای آینده است.

اولین جلسه هماهنگی مراسم تجلیل از پیشکسوتان جهاد و مقاومت استان خوزستان برگزار شد

وی افزود: از فرمانداران شهرهای مختلف، فرماندهان نواحی بسیج و دیگر نهادها انتظار داریم که امسال بهتر از سال‌های گذشته نسبت به انجام برنامه‌های هفته دفاع مقدس اهتمام داشته باشند.

شهاوند نیز بر تداوم و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تاکید کرد و یادآور شد: فرمانداران در کنار سپاه و دیگر نیروهای مسلح تلاش کنند که برنامه‌های ابلاغی هفته دفاع مقئس و همایش تجلیل از پیشکسوتان به بهترین شکل ممکن به انجام برسد.

در ادامه نیز سردار فلاحی بر هماهنگی بین دستگاهی در شهرستان‌ها تاکید کرد و افزود: سعی کنید در این برنامه‌ها از توانایی و ظرفیت ارتش، نیروی انتظامی، بسیج و دیگر ظرفیت‌ها بهره ببرید و با این رویه وحدت حاکم بر دوران دفاع مقدس را تجلی ببخشید.

در پایان نیز فرمانداران و فرماندهان نواحی مقاومت بسیج استان نقطه نظرات خود در خصوص جزئیات همایش از پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت را مطرح کردند.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار