پیام مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان به مناسبت روز پدافند هوایی؛

پدافند هوایی در راه رسیدن به فتح قله‌های دانش در عرصه‌های نظامی است

سردار مرادحاجتی به مناسبت روز پدافند هوایی پیام تبریکی صادر کرد.
کد خبر: ۶۸۸۱۷۷
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۶ - 01September 2024

پدافند هوایی در راه رسیدن به فتح قله‌های دانش در عرصه‌های نظامی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از استان خوزستان، سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان امروز با صدور پیامی روز پدافند هوایی را تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

دهم شهریور که با عنایت و تصویب فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) به مناسبت تشکیل قرارگاه مشترک پدافند هوایی حضرت خاتم‌الانبیاء (ص) کشور، روز پدافند هوایی نامیده شده فرصت مغتنمی است تا ملت شریف ایران سربلند اسلامی از فداکاری‌ها و مجاهدت‌های ناگفته این رزمندگان مخلص و گمنام مستحضر شوند.

نام پدافند هوایی با نقش ماندگار و استقامت شهیدان عالی‌مقام سوباشی در پنجم مردادماه سال ۱۳۶۷ و شهیدان شاهدی همچون امیر سرلشکر «منصور ستاری» مغز متفکر، مبتکر و نابغه مقابله با حملات هوایی دشمن در عملیات والفجر ۸ و دوران دفاع مقدس عجین شده است.

دهم شهریور تنها بهانه‌ای است که ما به عنوان میراث داران فرهنگ دفاع مقدس به مجاهدت‌های فرزندان ارتش در یگان پدافند هوایی بپردازیم و قدردان رشادت های آنان باشیم.

نیروی پدافند هوایی کشور با اتکا به دانش فنی و ایمان راسخ جوانان وطن در راه پیشرفت و رسییدن به فتح قله‌های افتخار در عرصه‌های نوین نظامی است.

این جانب به عنوان خادم حوزه دفاع مقدس در کربلای ایران اسلامی این روز بزرگ را به دلاورمردان پدافند هوایی از ستاد تا پایگاه‌ها و ایستگاه‌های موشکی و راداری و نقاط متعدد پدافندی مستقر درجای جای کشور پهناورمان به خصوص دلاورمردان خوزستانی شاغل در این یگان و فرماندهان عزیزشان تبریک عرض می‌کنم و از خدای متعال توفیقات روزافزون آحاد فرماندهان و کارکنان شریف پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران را در پرتو رهنمود‌های راهگشا و منزلت‌آفرین حضرت امام خامنه‌ای عزیز مسئلت دارم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار