جانشین معاون اماکن متبرکه حرم مطهر رضوی خبر داد؛

۴۹ هزار خادم آماده میزبانی از زائران

رمضانی گفت: بیش از ۴۹ هزار خادم در حرم مطهر رضوی و بیش از ۱۱ موکب مستقر در مسیرهای منتهی به حرم مطهر رضوی پذیرای زائران حضرت رضا علیه‌السلام در روزهای پایانی ماه صفر هستند.
کد خبر: ۶۸۸۱۷۸
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۹ - 01September 2024

۴۹ هزار خادم آماده میزبانی از زائرانبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، «مهدی رمضانی» جانشین معاون اماکن متبرکه حرم مطهر رضوی با اشاره به خدمت‌رسانی بیش از ۴۹ هزار خادم در حرم مطهر و پذیرایی از زائران رضوی در روز‌های پایانی ماه صفر اظهار داشت: بیش از ۱۱ موکب در مسیر‌های منتهی به حرم مطهر رضوی پذیرای زائران در این ایام هستند.

وی تصریح کرد: روزانه بالغ بر ۷۰ هزار پذیرایی و همچنین اسکان در ۱۱ موکب در جاده‌های منتهی به شهر و ۲۳ موکب پذیرایی در سطح شهر مشهد برای اسکان زائرین پیاده راه‌اندازی شده که ظرفیت ۵۰ هزار نفری دارد.

جانشین معاون اماکن متبرکه حرم مطهر رضوی در ادامه با اشاره به برگزاری آیین سنتی خطبه‌خوانی گفت: این آیین درشب شهادت حضرت رضا (ع) با حضور خدمه بارگاه مطهر حضرت رضا (ع) و همراه با ذکر مصیبت مداحان و سخنرانی تولیت آستان قدس رضوی برگزار می‌شود.

رمضانی خاطرنشان کرد: در شام شهادت حضرت رضا (ع) خدمه از خیابان شهید نواب صفوی طی مسیر خواهند کرد و با اجتماع در صحن انقلاب اسلامی به اجرای برنامه می‌پردازند.

وی با اشاره به اینکه پارکینگ‌های شماره یک و سه آماده پذیرایی برای اسکان و استراحت موقت زائران پیش‌بینی شده است، ادامه داد: مراسم تعویض پوش پرچم و مراسم تعویض گل نیز در سوم ربیع‌الاول ساعت پنج صبح برگزار خواهد شد و پرچم مشکی تعویض و به رنگ سبز تغییر خواهد کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار